Foto van de 'nieuwe' metrolijn.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Premetro
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Premetro
deze staat erop voor tussen kerst en nieuwjaar :-)
kben echt benieuwd of ik daar franki kan trekken
deze is echt al een mooie, weer eens iets anders dan dat we gewoon zijn van premetro...þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
Freelance bedrijfsfotograaf
klikerdeklik hier voor mijn website!
-
bedankt!
de zoektocht naar de Franki leverde ons toch een ondergrondse wandeltocht van een 5tal km op
veel plezier op locatie alvast!
Comment
-
Franki staat ondertussen al vol grafitti, zijn onlangs kameraden van mij nog eens langsgeweest. De premetro word een beetje te bekend en dan heb je dit als gevolg...Photography is a way to see the world in detail.
Fotograaf op rust
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door corre1980 Bekijk berichtFranki staat ondertussen al vol grafitti, zijn onlangs kameraden van mij nog eens langsgeweest. De premetro word een beetje te bekend en dan heb je dit als gevolg...
het station in de buurt heeft er ook aan moeten geloven...þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
Freelance bedrijfsfotograaf
klikerdeklik hier voor mijn website!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door corre1980 Bekijk berichtFranki staat ondertussen al vol grafitti, zijn onlangs kameraden van mij nog eens langsgeweest. De premetro word een beetje te bekend en dan heb je dit als gevolg...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door smetje Bekijk berichtZoals reeds eerder gezegd tegen MoFo, hou op met die dingen hier bij naam te noemen en er verdere uitleg bij te doen. Zo gaan er veel "te" nieuwsgierig worden en kom je dingen tegen zoals Franki die onder de graffiti zit..enne urbexers houden zich daar niet mee bezig hoor..Photography is a way to see the world in detail.
Fotograaf op rust
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door corre1980 Bekijk berichtHeb ik gezegd dat urbexers zich er mee bezighouden?? denk het niet...
Comment
-
mooie opname, het lijkt wel een Tevatron.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
Comment