Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Franki staat ondertussen al vol grafitti, zijn onlangs kameraden van mij nog eens langsgeweest. De premetro word een beetje te bekend en dan heb je dit als gevolg...
Photography is a way to see the world in detail.
Fotograaf op rust
Franki staat ondertussen al vol grafitti, zijn onlangs kameraden van mij nog eens langsgeweest. De premetro word een beetje te bekend en dan heb je dit als gevolg...
ik had het ook al willen zien op foto
het station in de buurt heeft er ook aan moeten geloven...
Zoals reeds eerder gezegd tegen MoFo, hou op met die dingen hier bij naam te noemen en er verdere uitleg bij te doen. Zo gaan er veel "te" nieuwsgierig worden en kom je dingen tegen zoals Franki die onder de graffiti zit..enne urbexers houden zich daar niet mee bezig hoor..
Zoals reeds eerder gezegd tegen MoFo, hou op met die dingen hier bij naam te noemen en er verdere uitleg bij te doen. Zo gaan er veel "te" nieuwsgierig worden en kom je dingen tegen zoals Franki die onder de graffiti zit..enne urbexers houden zich daar niet mee bezig hoor..
Heb ik gezegd dat urbexers zich er mee bezighouden?? denk het niet...
Photography is a way to see the world in detail.
Fotograaf op rust
Comment