Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony Center

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Sony Center

Prachtige foto! Mooie scherpte en kleuren vooral, met welke lens is dit getrokken als ik vragen mag? 17-35?

Oorspronkelijk geplaatst door Twannie Bekijk bericht
    Staat er netjes op!

Ik heb eigenlijk bij jouw nooit punten dat ik denk zo kan hij beter.
    Maar...
    Persoonlijk de ik dat ik hem mooier vind als je een vierkante uitsnede maakt en dan de onderkant eraf snijdt.
    Kan ik Twannie wel in beamen, bij mij kwam de foto stuk voor stuk binnen van bovenaf dus ik had al een soort van preview op die vierkante uitsnede... leek me ook wel iets!
    Canon EOS 550D - Canon EF-S 10-22mm f3.5-4.5 USM / Canon EF-S 18-55mm f3.5-5.6 IS / Canon EF 70-300mm f4-5.6 IS USM / Canon EF 100mm f2.8 USM Macro / Canon EF 50mm f1.4 USM / Sigma 24-70mm F2.8 EX DG Macro

Comment

Tsjongejonge, deze hebben de hoveniers gemist ... of je hebt er al teveel in de HoF dit jaar.

Prachtig.
      Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
        ...
        Ik zweer trouwens bij de originele verhoudingen van de sensor, en ik maak de foto trouwens 100% tijdens de opname. Ik heb hier niks aan bijgesteld, verdraaid, of gecropt...
        Dit is deel van mijn handelsmerk
        En dat vind ik nou net zo geweldig aan jou foto's ! Ik probeer dit ook bij elke foto die ik neem, alleen een vierkante uitsnede vind ik af en toe wel eens leuk.

Wat deze foto betreft, ik vind hem heel knap van kleur, scherpte en compo. Ik kan er uren naar kijken

Groetjes,
        Myriam
        Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
        www.myriamvos.jalbum.net of facebook

Comment

Mooie kleurtjes en interessante compo

Comment

Een typische Dama : scherp, verzorgde compositie en vooral ... die kleuren .

peter
            www.peterlaurent.be

Comment

Wat een kleurenpracht, schitterende compo, gewoon af voor mij
              Groeten,
              Leentje

Comment

Working...
              X