Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Sony Center
Collapse
X
-
-
-
Re: Sony Center
Zo zie ik ze graag
Prima compositie en mooi licht / kleuren !!
-
Wat een kleurenpracht. Heel knap
Comment
-
Mooie plaat Danny, en blijkbaar je dagen (en nachten) goed kunnen vullen daar.
Comment
-
ha, jij hebt ze in 't mauve ! Een paar jaar geleden stond ik op dezelfde plaats te wachten tot ze van kleur wilden veranderen (toen wit) maar ik stond daar te wachten op Godot. Ik ben toen maar afgedropen en heb mij content moeten houden met wit
In 't mauve is't wel schoner moe'k zeggen.
Mooie compo van een een uniek staaltje hedendaagse architectuur"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Comment
-
Staat er netjes op!
Ik heb eigenlijk bij jouw nooit punten dat ik denk zo kan hij beter.
Maar...
Persoonlijk de ik dat ik hem mooier vind als je een vierkante uitsnede maakt en dan de onderkant eraf snijdt.
Comment
-
-
kleurrijke, mooie compositie, scherp en netjes afgewerkt
gr,
Comment
-
Bedankt voor de reacties
Oorspronkelijk geplaatst door lin.vdb Bekijk berichtha, jij hebt ze in 't mauve ! Een paar jaar geleden stond ik op dezelfde plaats te wachten tot ze van kleur wilden veranderen (toen wit) maar ik stond daar te wachten op Godot. Ik ben toen maar afgedropen en heb mij content moeten houden met wit
In 't mauve is't wel schoner moe'k zeggen.
Mooie compo van een een uniek staaltje hedendaagse architectuur
de kleuren wisselden continu, en het was eerder een kwestie van juist timen om de juiste kleur in beeld te hebben, zeker tijdens die 15sec belichtingen, waar ondertussen de kleuren aan het veranderen waren.
Oorspronkelijk geplaatst door Twannie Bekijk berichtStaat er netjes op!
Ik heb eigenlijk bij jouw nooit punten dat ik denk zo kan hij beter.
Maar...
Persoonlijk de ik dat ik hem mooier vind als je een vierkante uitsnede maakt en dan de onderkant eraf snijdt.
Ik heb voor deze compo gekozen omdat de onderste helft de foto versterkt door de naar het centrum lopende lijnen imho.
Ik zweer trouwens bij de originele verhoudingen van de sensor, en ik maak de foto trouwens 100% tijdens de opname. Ik heb hier niks aan bijgesteld, verdraaid, of gecropt...
Dit is deel van mijn handelsmerk
Comment
-
Eén van de mooiere die ik hier al van gezien heb!Fujifilm X-H1 - 16mm f/2.8 - 23mm f/2 - 35mm f/1.4 - 50mm f/2 - 90mm f/2 - 10-24mm f/4 - 18-55mm f/2,8-4 - 55-200mm f/3.5-4.8 - 18-135mm f/3,5-5,6
Fujifilm X100V - Sony RX100M3
Comment
-
heel knapmijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog
IMac/IPad/Mac Air
D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
Linda,
de kleuren wisselden continu, en het was eerder een kwestie van juist timen om de juiste kleur in beeld te hebben, zeker tijdens die 15sec belichtingen, waar ondertussen de kleuren aan het veranderen waren.
"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Comment
-
-
Bedankt voor jouw suggestie.
Ik heb voor deze compo gekozen omdat de onderste helft de foto versterkt door de naar het centrum lopende lijnen imho.
Ik zweer trouwens bij de originele verhoudingen van de sensor, en ik maak de foto trouwens 100% tijdens de opname. Ik heb hier niks aan bijgesteld, verdraaid, of gecropt...
Dit is deel van mijn handelsmerk [/QUOTE]
Ik heb de foto nog is een tijdje zitten bekijken en daar zit natuurlijk iets in!
Wellicht is hij in de andere doorsnede meer voor abstract geschikt.
Echter is en blijft hij mooi
Comment
-
Comment