Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Een detail dat mij ietwat stoort, is de pijl, had die nu op 't andere vak gestaan wees die mooi naar waar de bocht gaat. Niet dat jij daar iets kan aan doen natuurlijk
Nikon D5100 + 18-105mm VR
Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.
Vind dit toch een mooi omgezette HDR. De foto zelf vind ik ook erg sterk, mooi lijnenspel.
sluit me hierbij aan, alleen toch wel spijtig dat de horizon redelijk scheef loopt. Een correctie hiervan zou dan weer de mooie compo met de brugpijler (die nu netjes in de hoek loopt) verstoren vrees ik.
"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
sluit me hierbij aan, alleen toch wel spijtig dat de horizon redelijk scheef loopt. Een correctie hiervan zou dan weer de mooie compo met de brugpijler (die nu netjes in de hoek loopt) verstoren vrees ik.
Klopt Lin ... Ik had het ook gezien toen ik de foto bewerkte en als ik die nu recht ga zetten verlies ik de compo met de peiler in de hoek .
Maar zeg maar dat Luik wat heuvelachtig is en dat de horizon daar een beetje schuin is
Bedankt voor je goede raad en tot binnenkort op BD ?
Groetjes
Luc
Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150
Comment