Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Voor mij zeer geslaagd
Mooie kleuren, hdr is er, voor mij dan toch, niet over, symmetrie is goed en de gebogen planken (fisheye?) passen er ook mooi bij.
Nikon D5100 + 18-105mm VR
Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.
Het plafond vind ik net wat té gesatureerd, maar buiten dat vind ik het een hele knappe foto ! Ik dacht dat het er al lang gerenoveerd was. Toen ik er 2 jaar geleden voor het laatst was, waren er al kleine renovatie-werken begonnen en stonden er enkele mensen de tuin op de knappen.
Ja waarom HDR ? Dat is de enige methode om dit efffect te krijgen en het laat je ook toe, om dezelfde foto die je op meerdere manieren hebt belicht, tot één geheel samen te voegen. Maar smaken kunnen en mogen verschillen hoor!
Comment