Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Geen reacties totnogtoe? Ook een beetje vreemd. Hm... 't Is natuurlijk maar een deel van het geheel, maar mooi, netjes recht, scherp, zonder verloren details, en kleurrijk tegen een blauwe lucht met bijna ideale Margritte-wolkjes, maar dat kan toch de reden niet zijn waarom niemand gereageerd heeft?
Tussen alle opnamen die we al van het MAS gezien hebben (en ik heb er zelf ook nog eentje gepost met weinig reacties ) is dit misschien niet de beste, maar zeker ook niet de slechtste. Misschien wil men meer het geheel (of anders een veel kleiner detail?) zien. Ik weet het ook niet...
Bedankt voor je reactie.
De reden waarom er niet gereageerd wordt? Geen idee.
Ik wou eens een iets anders beeld plaatsen dan al de rest. Je mist natuurlijk wel de
overgang naar de grond maar ik vond dat het rood mooi afstak tegenover de lucht.
En dat er mooi licht was.
Hier heb ik een paar meer standaard foto's staan.
De verticale lijnen van het gebouw trekken van beneden naar boven wat naar binnen toe en dat komt mijn inziens wat storend over tov de randen van de foto.
Het is een gebouw met rechte strakke lijnen, zowel horizontaal als verticaal dus daar had ik zeker werk van gemaakt dat alles evenwijdig zou lopen.
Gebouw zou ook beter tot zijn recht komen zonder wolken met een knalblauwe lucht, maar het weer hebben we deze zomer helaas niet in de hand. Jammer
De verticale lijnen van het gebouw trekken van beneden naar boven wat naar binnen toe en dat komt mijn inziens wat storend over tov de randen van de foto.
Het is een gebouw met rechte strakke lijnen, zowel horizontaal als verticaal dus daar had ik zeker werk van gemaakt dat alles evenwijdig zou lopen.
Gebouw zou ook beter tot zijn recht komen zonder wolken met een knalblauwe lucht, maar het weer hebben we deze zomer helaas niet in de hand. Jammer
Hier is een update met rechtere lijnen.
Ja aan het weer kan ik ook niets doen maar zo witte wolkjes vind ik ook niet slecht.
Comment