Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
de HDR is ook een goeie keuze
alleen is ze niet zo goed uitgevoerd...
naast je donkere zuil (rechterkant) zit de "belichting" net iets lichter dan in de rest van het gebouw...
zonde van zo'n mooi gebouw dat die plek mijn aandacht trekt
Mercikes voor de opmerking.
Blijkbaar heb ik me er enkel om bekommerd het felle zonlicht achter de paal te verstoppen.
Ondertussen een gecorrigeerde (meer gebalanceerde) versie geplaatst. De vorige staat achter de link.
Mercikes voor de opmerking.
Blijkbaar heb ik me er enkel om bekommerd het felle zonlicht achter de paal te verstoppen.
Ondertussen een gecorrigeerde (meer gebalanceerde) versie geplaatst. De vorige staat achter de link.
vele beter...
mja komt veel voor ...
dit komt omdat de paal redelijk donker is ;-)
@GR
Bedoel je lensvertekening of het niet weergeven van de realiteit?
Ik zie blijkbaar iets niet
Aangezien ik best tevreden was over deze foto zou ik het fijn vinden als jullie even de vinger op de zere plek willen leggen. Ligt het aan de bewerking, de vertekening van de breedhoek, de kleurtjes of iets anders? Kwestie van daar dan rekening mee te kunnen houden en niet negatief bedoeld dus.
@GR
Bedoel je lensvertekening of het niet weergeven van de realiteit?
Ik zie blijkbaar iets niet
Aangezien ik best tevreden was over deze foto zou ik het fijn vinden als jullie even de vinger op de zere plek willen leggen. Ligt het aan de bewerking, de vertekening van de breedhoek, de kleurtjes of iets anders? Kwestie van daar dan rekening mee te kunnen houden en niet negatief bedoeld dus.
Voor mij werkt deze foto minder dan "On a rainy day I" omdat de moskee hier meer "ingeklemd" zit. Door het afsnijden van de minaretten, de zware en donkere zuil in de voorgrond en de kortere perspectieflijnen wordt de moskee meer ingesloten en krijg je minder het gevoel van grootsheid. Maar dit is hoe ik de foto "lees" en waarom ik meer voel voor versie I. Slecht zou ik deze plaat zeker niet noemen.
Comment