Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Als je als echte toerist in Parijs bent, bezoek je natuurlijk ook de Eifeltoren.
Ik wilde hem niet zoals er al honderduizend zijn gemaakt. Toen maar eens dit gedaan.
Gr. Georges
Het pad der buitensporigheden leid naar het paleis van de wijsheid.
Toch nog duidelijk te zien wat een rommel dat eigenlijk is, die Eifeltoren. Ik heb trouwens
nooit begrepen waarom die roestbak zoveel lof en eer krijgt toegezwaaid.
Toch nog duidelijk te zien wat een rommel dat eigenlijk is, die Eifeltoren. Ik heb trouwens
nooit begrepen waarom die roestbak zoveel lof en eer krijgt toegezwaaid.
Ik zou het de vakmensen van nu eens willen zien "zo'n roestbak" maken zonder pc.........
Van de werktuigen toen nog niet gesproken.
Ik zou het de vakmensen van nu eens willen zien "zo'n roestbak" maken zonder pc.........
Van de werktuigen toen nog niet gesproken.
Ik weet het wel. Maar ik hou nu eenmaal niet van dergelijke megalomane projecten. Ik zie
het liefst iets kleins en verfijnd. Iets dat ik -indien mooi genoeg- eventueel mee naar huis
kan nemen.
Of op zijn minst een plaatsje in mijn dromen kan geven.
Comment