Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
het is allemaal al gezegd maar zal ik toch ook nog maar?
Compo, standpunt, contrast, z/w omzetting en bijna al het andere is gewoon perfect.
Ik vind dit een juweel om naar te kijken.
Maar toch één opmerkingske:
Ik zou er boven een centimeter af halen zodat die binnenkomende lijn wegvalt. Dat stoort me een beetje.
Nog eens bedankt voor de reacties en de zinnige bemerkingen.
Ik heb adhv de terechte opmerkingen van Berto en tantine een kleine aanpassing gedaan (iets gecropt en nog een vlekje weggewerkt) en de foto gere-upload. T.b.v. de duidelijkheid: hieronder een verkleinde versie van de originele foto mét driehoekje en inkomende lijn:
“Creativity is allowing yourself to make mistakes. Art is knowing which ones to keep.”
Scott Adams
Oeps, mijn fout dus... Had misschien beter het origineel boven laten staan
Idd, je had die beter laten staan, nu denken ze dat ik dingen zie die er niet staan
2de upload is wel een beetje klein, moeilijk te zien "het driehoekje"!!
Gr Pascale
Idd, je had die beter laten staan, nu denken ze dat ik dingen zie die er niet staan
2de upload is wel een beetje klein, moeilijk te zien "het driehoekje"!!
Gr Pascale
Was wel een zinnige en welkome tip!
Heb het in ieder geval nog eens onder de foto erbij gezet voor de duidelijkheid.
Zodat ze je niet meer verdenken van hallucinaties e.d.
Goe, en nu ga ik overal afblijven...
“Creativity is allowing yourself to make mistakes. Art is knowing which ones to keep.”
Scott Adams
Comment