Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Wat sterk zeg!!!
Zeer mooie comp en uitsnede!!!
Prachtige diepte in je foto met een mooie wolkenlucht, reflectie goed te zien van het gebouw aan de overkant!!
Maar wat mij het meest opvalt is die oude lantaarn met op de achtergrond die moderne gebouwen!! Heel mooi in beeld gebracht en de juiste keuze omzetting!!
Ik zou het zwart driehoekje re onder in beeld wegclonen, mijn mening hé!
Gr Pascale
Zo'n typisch tafereel waar dagelijks duizenden mensen passeren... en dan komt er een fotograaf met een geoefend oog voorbij, en krijg je dit als resultaat.
Heel mooi
Canon EOS 550D - Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II VC - Canon EFS 55-250mm - Tamron 90mm f/2.8 DI Macro 1:1
Zo'n typisch tafereel waar dagelijks duizenden mensen passeren... en dan komt er een fotograaf met een geoefend oog voorbij, en krijg je dit als resultaat.
Heel mooi
Wat sterk zeg!!!
Zeer mooie comp en uitsnede!!!
Prachtige diepte in je foto met een mooie wolkenlucht, reflectie goed te zien van het gebouw aan de overkant!!
Maar wat mij het meest opvalt is die oude lantaarn met op de achtergrond die moderne gebouwen!! Heel mooi in beeld gebracht en de juiste keuze omzetting!!
Ik zou het zwart driehoekje re onder in beeld wegclonen, mijn mening hé!
Gr Pascale
Dedju, dat zwarte driehoekje begint mij nu ook te storen. Ik kan er niet meer naast kijken!
Zal het misschien toch maar wegclonen...
Alvast een dikke merci voor alle mooie reacties!
Groetjes
Marco
“Creativity is allowing yourself to make mistakes. Art is knowing which ones to keep.”
Scott Adams
Comment