Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
zeer knappe foto, alles zichtbaar, sint geertrui, oude brandweerkazerne, delen van de stella, en net nog een hoekje van het oude douane entrepot.. en niet te vergeten de vaartkom...
De gustibus et coloribus non est disputandum
Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes
Gezien het hoekje rechtsonder in beeld, denk ik dat dit het maximum was qua standpunt. Ondanks dat dit een beperking was op je compositie mogelijkheden , vind ik dit toch een véél betere benadering dan die reeks van overdag.
@ kohraya ik stond idd al dicht tegen de rand , een beetje dichter zou nog gaan maar met die sneeuw en ijsplekken voelde ik me niet helemaal op mijn gemak op dat hoge dak.
Comment