Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Eerste en derde vind ik 'recht toe, recht aan' - foto's. Eenvoudig, weinig spanning, maar wel geslaagd. Symetrie in de derde is een pluspunt. En telkens een mooie zwart wit omzetting. De belichting is wel wat hard op de lichte delen in de foto's. Goede opmerking ook van Cheeta.
Compo van de tweede vind ik niet sterk genoeg. De deur op het einde van de gang, had je beter op een sterk punt in de foto geplaatst. Een betere compo, wat meer aandacht aan het lijnenspel, en ik had hem mooier gevonden dan de andere twee.
Eerste en derde vind ik 'recht toe, recht aan' - foto's. Eenvoudig, weinig spanning, maar wel geslaagd. Symetrie in de derde is een pluspunt. En telkens een mooie zwart wit omzetting. De belichting is wel wat hard op de lichte delen in de foto's. Goede opmerking ook van Cheeta.
Compo van de tweede vind ik niet sterk genoeg. De deur op het einde van de gang, had je beter op een sterk punt in de foto geplaatst. Een betere compo, wat meer aandacht aan het lijnenspel, en ik had hem mooier gevonden dan de andere twee.
Sorry , meningen verschillen ,als ik moet kiezen is nr2. ontegensprekelijk de sterkste foto.
Lager door de knieën gaan voor Nr.1 ? Dan moet je welhaast met je neus in het gras duiken en staat het gebouw erop in een echt kikvorsperspectief.
Daarom voor mij 2-3-1
Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ... www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600
Ik ga voor de symmetrie van de laatste. De openstaande deur is een leuk detail. De compo van de tweede vind ik wat hektisch, ik kan er niks van maken. Komt rommelig over. Ik volg de opmerking van Cheeta over de takken bij foto nr 1. Ook wel jammer van de uitgebrande lucht.
Comment