Niet van mijn gewoonten, maar hier toch eens een lichte HDR. Soms komt dat toch beter uit. Enkel het licht door de gordijnen heb ik manueel moeten temperen.
Last edited by jochenvde; 5 december 2009, 16:37.
Reden: Perspectiefcorrectie
In vergelijking met je vorige posts is dit een vooruitgang wat betreft het binnenvallend licht door de ramen.
Achteruitgang is het feit dat de foto scheef staat. Vertikale lijnen hellen naar links.
Verder niets op aan te merken. En de kleurenversie heeft ook mijn voorkeur.
Doordat je vanop de grond fotografeert lijkt nu alles naar achter te vallen en ook wat naar rechts. Ik lijk wat zeeziek te worden (Niet slecht bedoeld hoor, gewoon een mening).
Canon 5D Mark III, 24-70mm f2.8, 70-200 mm f2.8 IS, 50mm f1.8 - EOS 7D, 18-200mm f3.5-5.6, 18-55mm f3.5-5.6
Doordat je vanop de grond fotografeert lijkt nu alles naar achter te vallen en ook wat naar rechts. Ik lijk wat zeeziek te worden (Niet slecht bedoeld hoor, gewoon een mening).
vrij normaal als je met een groothoek deze maakt,kan hem ook recht trekken, maar dan verliest hij zijn waarde naar m.i.
een zeer mooie Jochen
vrij normaal als je met een groothoek deze maakt,kan hem ook recht trekken, maar dan verliest hij zijn waarde naar m.i.
een zeer mooie Jochen
jk
Groot gelijk. Da's nu eenmaal groothoek. Aan rechttrekken had ik hier absoluut niet gedacht. Dan kon ik even goed een hoger standpunt innemen. Je bent er voor, of niet
Comment