Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een stukje Brugge

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Een stukje Brugge

Proficiat Chris.
    Daar drinken we binnenkort een goede Bitburger Stubi op.
    mvg
    Antoine

Comment

Verdiend in de HoF !! Knappe foto !!
      Meer foto's: http://users.telenet.be/jellevandeveire
      Mijn boshut-blog: http://jellevandeveire.blogspot.be

Comment

Proficiat met je HOF plaats

Groeten

Joeri
        Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
        www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door antoine200 Bekijk bericht
          Proficiat Chris.
          mvg Antoine
          Een mooi aanbod.

Gratuliere!
          Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door antoine200 Bekijk bericht
            Proficiat Chris.
            mvg
            Antoine
            Thx, doen we zeker Antoine
            Nja, ik wil je ook een zeven-minuten-biertje betalen bij Helga .

Ook Jelle, Joeri en Jos, thx voor de reacties en de felicitaties.

Mvg

Chris

Comment

Ook van mij nen dikke proficiat
              Mvg, Marc
              Sony A77II en A550, CZ 16-80, Sony 70-300 G, Sony 35 1,8 - 50 1,8 - 85 2,8
              http://fotos.mdlfoto.be/

Comment

Proficiat! Zeer mooi.
                ::: Flickr :::

Comment

De dijver is idd een plekje waar je bijna altijd fotografen ziet. Op het plekje waar jij stond, en dan 20m verder om de halletoren tussen de trapgevels door te schieten... 200m verder 'achteruit' van dit standpunt op de rozenhoedkaai het meest gefotografeerd plaatsje van Brugge. 's Avonds lopen er idd gigantisch veel statieven met bijbehordende fotograaf rond hier. Leuk om te zien hoe ze eigenlijk bijna allemaal hetzelfde doen. En héél af en toe eens iemand die duidelijk héééél wat anders doet. Als je die dan aanspreekt leer je telkens weer bij.

Maar goed, deze foto mag er meer dan wezen! Postkaartje? Waarom zou dat geen compliment mogen zijn eigenlijk? Zal wel een postkaartje van de duurdere soort zijn dan
                  Mooi hoor!
                  Niet geschoten is altijd mis!

Comment

waw, ferm, en dat ik er niet ver van woon, typisch voor mensen die er veel lopen of passeren, ze letten niet meer op de schoonheid die er wel degelijk is, mooi opgemerkt en vastgelegd.
                    Canon EOS 1D Mark III | Canon EOS 5D Mark III | Canon 50 F 1.8 II | Canon 85L F 1.2 | Canon 16-35L F 2.8 USM | Canon 24-70L F 2.8 USM | Canon 70-200L F 2.8 IS USM | Sigma 180mm EX IF F 3.5 HSM

Comment

Knappe nachtfotografie.
                      Wat is dat puntje recht boven de toren, topje bliksemafleider of een ster?
                      Al doende leert men...

Flickr

Comment

Dat moet dan een ster zijn hoor, want zo'n hoge bliksemafleider staat er nie op
                        (was mij ook opgevallen hoe kaarsrecht boven de spits die ster zit)

Comment

Aan allen die nog reageerden, bedankt voor het kijken en de reacties. Ik moet toch zeggen dat het wel degelijk een lamp is die boven de torenspits brandt. Ik vermoed dat het iets met de luchtvaart te maken heeft.

Ik maakte rond deze plaats nog enkele plaatjes, maar deze stak er voor mij kop en nek bovenuit. 't Is een mooi hoekje van Brugge, zeker 's nachts.
                          Ik wou nog even meegeven over kleuren van de foto, dat aan deze foto wat kleur betreft, niets veranderd is. Zelfs in raw is er helemaal niet veel aan de foto veranderd, de highlights en blacks zijn de enige bewerkingen die gebeurden. De enige echte bewerking die gebeurde is een perspectiefcorrectie in photoshop. Op 17mm heb je namelijk vervorming.

Mvg

Chris

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                            Ik moet toch zeggen dat het wel degelijk een lamp is die boven de torenspits brandt. Ik vermoed dat het iets met de luchtvaart te maken heeft.
                            Tenzij dat heel speciaal die avond wél zo was, staat boven op de torenspit géén lamp. Het eerste lichtpuntje dat losstaat boven de spits is een stukje van de windhaan (ik dacht dat die 4,5m hoog was, maar neem me niet op m'n woord hier) dat licht reflecteerd -vermoedelijk van de spots op de grond. Het tweede puntje, zo'n tien graden hoger (?) moet een toevallige ster zijn...

Ik dacht trouwens ook dat er een (gedeeltelijk?) vliegverbod is boven de brugse historische kern...

Nog een ouwe foto, met een goedkoop aldi-compactje vanuit de slaapkamer:

Comment

Working...
                            X