Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zeer oud kerkhof (hdr)(niet voor gevoelige kijkers)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: zeer oud kerkhof (hdr)(niet voor gevoelige kijkers)

Mooie bewerkingen en een ietwat creepy sfeertje zet je hier neer, of hing die al ter plekke.

Oorspronkelijk geplaatst door wanka tanka Bekijk bericht
    Wie weet trof je net een moment aan waarin de graven beheerder even was pauzeren voordat hij de een of andere klus moest doen voor een begrafenis van de metgezel of familielid van morgen ?
    Piëteit naar de overledene heeft overigens niets met leeftijd te maken.
    beste irenas zeker niet het geval dat de beheerder pauzeren was
    heb van dit kerkhof al meerdere topics gestart het kerkhof is gewoon zeer oud en in slechte staat alle graven zijn bijna ingevallen
    dus zie ik geen onheil in het plaatsen van deze foto
    als je nog meer opmerkingen heb hierover pm me maar dan zal ik je dit wel eens heel duidelijk maken en uitleggen
    Je hebt gelijk, als dit niet mag, dan is het bekijken, fotograferen of filmen van mummies in musea ook te ver gaan of graven opzoeken waar oude heersers gelegen hebben, ect ect ect.
    Ik heb hier en op een ander forum vorig jaar ook een foto van een mummie uit Mexico gepost en ik heb daar is ook niet gereageerd dat dit onrespectvol is voor de overledene of de nazaten hiervan.
    Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II | Tokina M100 AT-X PRO D | Hoya R72 | Velbon CX-440 | LowePro Slingshot 100AW
    Website : http://runaque.deviantart.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Runaque Bekijk bericht
      Je hebt gelijk, als dit niet mag, dan is het bekijken, fotograferen of filmen van mummies in musea ook te ver gaan of graven opzoeken waar oude heersers gelegen hebben, ect ect ect.
      Ik heb hier en op een ander forum vorig jaar ook een foto van een mummie uit Mexico gepost en ik heb daar is ook niet gereageerd dat dit onrespectvol is voor de overledene of de nazaten hiervan.

Dus een hobby fotograaf die iets wil tonen op zijn lokaal foto-forum wordt hier even op dezelfde hoogte geplaatst als een professionele archeoloog?
      Serieus blijven hé.

Comment

ligt het aan mij of zijn de foto's van de open graven er niet meer?
        MM|Photo-BlogLines//New Blog, New Site & New Twitter

Comment

Working...
        X