Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zwart-wit, komen licht-donker schakeringen beter in uit.
Henk
Gaudi heeft zo ontzettend veel kleur in zijn scheppingen zitten, die lenen zich uitstekend voor kleurenwerk. En iedereen doet dat dus. In dit kunstwerk zit nauwelijks kleur, dus waarom .... Even ter verduidelijking van mijn keuze (en omdat nu iedereen voor kleur kiest )
Henk
Gaudi heeft zo ontzettend veel kleur in zijn scheppingen zitten, die lenen zich uitstekend voor kleurenwerk. En iedereen doet dat dus. In dit kunstwerk zit nauwelijks kleur, dus waarom .... Even ter verduidelijking van mijn keuze (en omdat nu iedereen voor kleur kiest )
Henk
Henk bedankt voor je keuze. Ik heb de kleuren versie erbij gedaan voor de beide kampen maar ik vind eerlijk gezegd de omzetting ook beter tot zijn recht komen.
Zoals je het verwoord is inderdaad ook mijn mening en vind dat het niet altijd kleur moet zijn wat de klok slaat.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Devid en gNo bedankt he voor de reacties.
Ik heb een fijne honeymoon gehad en het was zeer snel voorbij.
Ik ga proberen om nog wat moois te plaatsen de komende dagen.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Devid en gNo bedankt he voor de reacties.
Ik heb een fijne honeymoon gehad en het was zeer snel voorbij.
Ik ga proberen om nog wat moois te plaatsen de komende dagen.
Da's grappig, vlak voor mijn trouwen op 20-02-2002 (na 15 j samenwonen) ben ik hier geweest omdat mijn twee zwagers me ontvoerd hadden voor mijn bokkenfuif.
Feitelijk een goede reden om gewoon als drie mannen er eens een weekeind tussenuit te piepen van de vrouwen
Dus herkenning alom.
Heb daar veel foto's van, nog op negatief, dat wel.
En deze is een sterke weergaven van de betegelde kunstwerken daar.
Ongelooflijk dat de bevolking zelfs hun badkamers en keukens afbraken om Gaudi van tegels te voorzien
Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Comment