Maar zoveel werk dat daar moet hebben ingestoken.Gaudi was een kunstenaar en groot architect.In twee versies
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zoveel schoons..
Collapse
X
-
-
Re: Zoveel schoons..
Zwart-wit, komen licht-donker schakeringen beter in uit.
HenkKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk berichtZwart-wit, komen licht-donker schakeringen beter in uit.
Henk
HenkKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk berichtGaudi heeft zo ontzettend veel kleur in zijn scheppingen zitten, die lenen zich uitstekend voor kleurenwerk. En iedereen doet dat dus. In dit kunstwerk zit nauwelijks kleur, dus waarom .... Even ter verduidelijking van mijn keuze (en omdat nu iedereen voor kleur kiest )
Henk
Zoals je het verwoord is inderdaad ook mijn mening en vind dat het niet altijd kleur moet zijn wat de klok slaat.
Comment
-
voor mij die mooie kleurenversie
hopelijk zien we nog foto's van je wittebroodswekenmijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog
IMac/IPad/Mac Air
D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtDevid en gNo bedankt he voor de reacties.
Ik heb een fijne honeymoon gehad en het was zeer snel voorbij.
Ik ga proberen om nog wat moois te plaatsen de komende dagen.
Feitelijk een goede reden om gewoon als drie mannen er eens een weekeind tussenuit te piepen van de vrouwen
Dus herkenning alom.
Heb daar veel foto's van, nog op negatief, dat wel.
En deze is een sterke weergaven van de betegelde kunstwerken daar.
Ongelooflijk dat de bevolking zelfs hun badkamers en keukens afbraken om Gaudi van tegels te voorzienIedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Comment
-
-
Zeker de kleurenversie !!
Comment
Comment