Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De titel had even goed kunnen zijn..HElp ik geraak de helling niet op of wie komt er mij duwen in de Fotofun..
Nee ik vind dit ook een zeer sterke plaat wat zeer goed gzien is..
JE hebt deze met een statief genomen en ik vraag met dan af..Stond je in de middenberm of zo? Want dit is juist of je in de as van de brug zit..
Knap en das een kandidaat voor maandag denk ik..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Hallo, bedankt voor de zovele positieve commentaren, 't doet eens deugd. En sorry voor de late reactie, maar ik was die foto even uit het oog verloren.
Roland Cuypers: inderdaad met een super tele genomen: 400 mm.
Schoonspikke: ook inderdaad met een statief genomen. Ik stond om een brug verderop en zo kon ik deze echt midden in de as nemen.
Sommigen suggereerden een verticale foto: ik heb verschillende opnamen gemaakt van deze brug, maar dan kwam die steile helling die zo sterk over.
Nogmaals bedankt voor al jullie reacties.
Rudi
deze zomer ga ik toeren met de motor en dan moet ik deze brug over,jongens ik kan jullie nu al zeggen dat ik hoogtevrees ga hebben,wat betreft de foto ik vindt het standpunt goed gekozen het geeft goed de steilte van de brug weer,de kleuren ogen inderdaad wat flets en kunnen een beetje pit gebruiken maar voor de rest prima opname,greetz tony
Comment