Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hier een fotootje van mijn vakantie vorig jaar. De 'Pont de Normandie' over de Seine was bij de opening in 1995, de langste tuibrug ter wereld (2,1 km). Echt indrukwekkend als je erover rijdt. Ik beleef nog altijd die ervaring, maar weet natuurlijk niet hoe het over komt bij anderen bij het zien van deze detailfoto.
door het ingenomen standpunt, krijg je de indruk dat de brug een onmenselijke stijgingsgraad heeft:
compo en symmetrie zit goed: ook ik had liever een ruimer perspectief gezien
Bedankt voor de commentaar.
Bouk: de exif file heb ik er vergeten bij te vermelden: ISO200 f/16 400mm 1/160" op statief.
Jopat: geen idee hoe die brug er 's avonds uit ziet, maar een toch goede suggestie.
Bedankt voor de commentaar.
Bouk: de exif file heb ik er vergeten bij te vermelden: ISO200 f/16 400mm 1/160" op statief.
Jopat: geen idee hoe die brug er 's avonds uit ziet, maar een toch goede suggestie.
Een aparte kijk op de brug. Het gracieuze van dit prachtige monument dat ook 's avonds als een enorme verlichte harp in het landschap pronkt komt hier niet tot z'n recht. Voor mij dus een verrassende kijk ...
Mss een detail, maar ik had hem onderaan ook een heel klein beetje gecropt zodat dat stukje auto eraf zou zijn, stoort me nu wat om eerlijk te zijn. Ik vind dit wel een fijne foto eigenlijk
"The day we stop looking, Charlie, is the day we die" - Al Pacino, Scent of a Woman websitefotoblog
Ik ben ook al over die brug gereden. Ik vind je standpunt juist WEL goed gekozen.
Het is een indrukwekkende brug en jij wist dit heel goed weer te geven. Komt bijna surrealistisch over en o zo dicht bij de werkelijkheid.
Goed gedaan.
Comment