Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Knap zeg!
Wat mij betreft: laat "dg" maar zelf beslissen in verband met het al dan niet croppen! Het is zoals met de klokken: ze zeggen "bim" maar ook soms "bam"
Moest ik weten waar dit was; 'k ging ook eens proberen om iets te doen met HDR want het is denk ik een onderwerp dat er zich toe leent.
Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
De brug naar het licht...het invallend licht door de constructie van de brug doet het hier ...
Over het bovenste gedeelte van de foto ga ik me niet uitspreken...wordt misschien wel rustiger moest de lucht weg/of donker zijn, maar dan is natuurlijk het verhaal van de vogel weg...
N.B.: Over deze brug ben ik nog vele keren overgedenderd...(met m'n 117 ton zware diesel) ...dat waren nog eens tijden.
"Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"
Comment