Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
xie hier zojuist deze bijzonder mooie foto, met een enorme wow factor, en dat komt puur door de mist en de enorme nostaligie, tis bijna urban exploring, zeer mooi, dit moet een winnende foto kunnen zijn van veel wedstrijden.
gr Peter
PS Als ik moet kiezen tussen met of zonder duif, dan zonder, je word dan nog meer de diepte in gezogen.
Waarom die lucht en die duif weg ... dat snap ik dus echt niet ...
Juist door die lucht aan de bovenkant en de zijkanten krijg je een 4 dimensionaal effect ... het lijkt nu echt of het een gat naar het onbekende is, een gat in het huidige, die duif zit daar als een soort poortwachter. Haal je die duif en de lucht weg is het een mooie lichtval maar niets meer dan dat.
Zal mijn fantasie wel zijn die met mij op de loop gaat
Gefeliciteerd met deze schitterende foto, terechte HOF
Comment