Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ieper (gisteren tijdens het vuurwerk)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Ieper (gisteren tijdens het vuurwerk)

    Ow ow ow, wat een niveau weer

    Schitterend trio, met als uitschieter de derde
    www.bigducksix.be

    Comment


    • #17
      Re: Ieper (gisteren tijdens het vuurwerk)



      Drie prachtige vuurwerk platen!
      3-1-2 voor mij

      Prachtige derde! Haarscherp, en mooie reflectie in het stille water.

      Comment


      • #18
        Re: Ieper (gisteren tijdens het vuurwerk)

        Oorspronkelijk geplaatst door woolfie Bekijk bericht


        Drie prachtige vuurwerk platen!
        3-1-2 voor mij

        Prachtige derde! Haarscherp, en mooie reflectie in het stille water.
        alle lof die je toekomt is al gezegd dus waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuwwwwwwwww
        Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
        Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

        Comment


        • #19
          Re: Ieper (gisteren tijdens het vuurwerk)

          Die zijn prachtig.

          Foto nummer 3 vind ik echt geweldig. Dat is niet alleen foto nemen van wat vuurwerk maar dat plaatje is perfect.
          nikon d300 en d90 met sb800 , nikon 17-55 f2.8; nikon 50mm f1.4 af-s, tamron 180mm f3.5 macro, nikon 70-200 VR f2.8 af-s, nikon 300mm f4 af-s en sigma 50-500

          Comment


          • #20
            Re: Ieper (gisteren tijdens het vuurwerk)

            Geweldig gedaan!!! chapeau!
            Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

            Comment


            • #21
              Re: Ieper (gisteren tijdens het vuurwerk)

              Ik ben al verschillende keren opnieuw naar je foto's komen kijken. Ik krijg er niet genoeg van Ik hoop één van je vuurwerkfoto's volgende week in den Hof aan te treffen.
              Homo Sapiens Pentaxiensis

              Comment


              • #22
                Re: Ieper (gisteren tijdens het vuurwerk)

                knalprestatie, alle drie
                Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

                Comment


                • #23
                  Re: Ieper (gisteren tijdens het vuurwerk)

                  Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
                  iso 100 , f9 , 30s en 165mm voor de eerste en tweede 105 mm met 70-300 VR, derde op 17 mm met sigma 10-20mm en natuurlijk allen met statief

                  @ Purlut, foto's van de lakenhallen zijn gemaakt vanop de vestingen dus net naast de Menenpoort (linkerkant) dus op een goeie 100 meter van de derde.

                  @Robo, ik ken inderdaad de stad een beetje alsook het vuurwerk (van de jaren voorheen) en ook de windrichting moet je vooraf kennen want anders trek je enkel na enkele knallen enkel rook. Maar ook een halfuurtje voorbereiden , plaatsjes innemen.
                  thx,
                  dan wel met een tele ? Want ik ken die stadswallen nu ook wel goed evenals de situatie van de menenpoort (zie album SD-Ieper) waar ik ook een shot nam en din de baan die naar de Lakenhalle leidt ook een foto van beide torens ..
                  Nu, ik merk dat het vuurwerk blijkbaar niet op de lakenmarkt, maar erachter door ging ? heb ik dat juist ? Kwestie mij te orienteren
                  https://www.fotospotter.be
                  Je suis content d’être heureux

                  Comment


                  • #24
                    Re: Ieper (gisteren tijdens het vuurwerk)

                    Heel mooi werk Devid
                    Groetjes Hendrika

                    Comment


                    • #25
                      Re: Ieper (gisteren tijdens het vuurwerk)

                      Chapeau! Heel sterk werk
                      Mvg Tim

                      Comment


                      • #26
                        Re: Ieper (gisteren tijdens het vuurwerk)

                        Alles is al gezegd, 1 en 2 :

                        Maar inderdaad :
                        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                        heel mooi, maar hoe krijg je het voor elkaar, dat het vuurwerk voor en achter de gebouwen(lijkt) te zitten.
                        grt,bouk.
                        Bij het beter bekijken van de foto's vraag ik me dit ook wel af
                        Last edited by kdm; 15 augustus 2008, 08:04.

                        Comment


                        • #27
                          Re: Ieper (gisteren tijdens het vuurwerk)

                          Sterke reeks!
                          De opmerking van Bouk en kdm kan ik nergens zien.
                          Zou er enige verwarring zijn met de lichtere delen in de toren?

                          Comment


                          • #28
                            Re: Ieper (gisteren tijdens het vuurwerk)

                            inderdaad schitterende platen, alle drie

                            Comment


                            • #29
                              Re: Ieper (gisteren tijdens het vuurwerk)

                              Heel mooi doch heb ik twijfels over de echtheid vd fotos.
                              Van de eerste twee doe ik geen uitspraak maar de laatstse is volgens mij het vuurwerk erin geplaatst.
                              Waarom ik dat denk:
                              1 . Het vuurwerk werd afgeschoten achter de lakenhalle zoals op foto 1 en 2 te zien is.
                              Op derde foto lijkt vuurwerk te komen van ergens in de rijselstraat.
                              2. Uw reflectie in het water zit voor de reflectie vd vestingmuur wat niet kan.
                              De positie vd reflectie staat ongeveer juist doch moet je de bovenzijde waar de muur staat wegnemen.

                              Ik heb niets tegen fotobewerkingen zolang het eindresultaat realistisch blijft zoals de eerste 2 fotos welke ik heel geslaagd vind hoor.
                              Die derde moet nog wat gecorrigeerd worden denk ik.
                              popol

                              http://www.fotopopol.be

                              Comment


                              • #30
                                Re: Ieper (gisteren tijdens het vuurwerk)

                                Oorspronkelijk geplaatst door popol1964 Bekijk bericht
                                Ik heb niets tegen fotobewerkingen zolang het eindresultaat realistisch blijft zoals de eerste 2 fotos welke ik heel geslaagd vind hoor.
                                Ik ook niet, integendeel zelfs, maar dan moet men dit ook durven toegeven ...
                                Wat niet wegneemt dat ik 1 en 2 mooie bewerkingen vind.

                                Dus, omdat er verschillende mensen twijfelen aan de echtheid, wachten wij vol ongeduld op de reactie van Devid
                                Last edited by kdm; 15 augustus 2008, 11:20.

                                Comment

                                Working...
                                X