Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Prachtige derde! Haarscherp, en mooie reflectie in het stille water.
alle lof die je toekomt is al gezegd dus waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuwwwwwwwww
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Ik ben al verschillende keren opnieuw naar je foto's komen kijken. Ik krijg er niet genoeg van Ik hoop één van je vuurwerkfoto's volgende week in den Hof aan te treffen.
iso 100 , f9 , 30s en 165mm voor de eerste en tweede 105 mm met 70-300 VR, derde op 17 mm met sigma 10-20mm en natuurlijk allen met statief
@ Purlut, foto's van de lakenhallen zijn gemaakt vanop de vestingen dus net naast de Menenpoort (linkerkant) dus op een goeie 100 meter van de derde.
@Robo, ik ken inderdaad de stad een beetje alsook het vuurwerk (van de jaren voorheen) en ook de windrichting moet je vooraf kennen want anders trek je enkel na enkele knallen enkel rook. Maar ook een halfuurtje voorbereiden , plaatsjes innemen.
thx,
dan wel met een tele ? Want ik ken die stadswallen nu ook wel goed evenals de situatie van de menenpoort (zie album SD-Ieper) waar ik ook een shot nam en din de baan die naar de Lakenhalle leidt ook een foto van beide torens ..
Nu, ik merk dat het vuurwerk blijkbaar niet op de lakenmarkt, maar erachter door ging ? heb ik dat juist ? Kwestie mij te orienteren
Heel mooi doch heb ik twijfels over de echtheid vd fotos.
Van de eerste twee doe ik geen uitspraak maar de laatstse is volgens mij het vuurwerk erin geplaatst.
Waarom ik dat denk:
1 . Het vuurwerk werd afgeschoten achter de lakenhalle zoals op foto 1 en 2 te zien is.
Op derde foto lijkt vuurwerk te komen van ergens in de rijselstraat.
2. Uw reflectie in het water zit voor de reflectie vd vestingmuur wat niet kan.
De positie vd reflectie staat ongeveer juist doch moet je de bovenzijde waar de muur staat wegnemen.
Ik heb niets tegen fotobewerkingen zolang het eindresultaat realistisch blijft zoals de eerste 2 fotos welke ik heel geslaagd vind hoor.
Die derde moet nog wat gecorrigeerd worden denk ik.
Comment