Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kasteel van beersel deel 4

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• kasteel van beersel deel 4

t'ja , dit is er nog eentje waarvan ik lang getwijfelt heb als ik hem wel zou posten.
    ik ben benieuwd of ik er spijt van ga krijgen of niet

Mijn Fanpagina
    Mijn website
    Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800w

Re: kasteel van beersel deel 4

kleuren zijn mooi, alleen het gebruikte kader geeft een wat vreemd beeld.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Weerspiegeling, lichtinval alsook de kleuren vind ik wel mooi.
      Nikon D300s met nog wat glas en attributen
      Foto Lucky

Comment

Gewoon een schitterende foto, prachtig door zijn eenvoud en passende bewerking. Mijn gedacht, hé ....
        http://www.patricklemaire.photography/

Comment

Geen spijt van hebben, mooie plaatje, en die reflectie maakt het af
          (ben ook wel geen fan van dat kader..)
          Mvg. Renzowoef
          Canon 400D, EF 55-200mm, EFS 18-55mm, 50 mm 1.8, sigma10-20mm, soligor tussenringenset

Comment

Niet te veel zeuren over kaders. Het gaat om de fotografie en die is in deze foto heel aangenaam om naar te kijken!

Comment

mooie foto
              (kader hou ik niet zo van)
              ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
              *BD1034BE

Comment

bedankt voor de positieve reactie's, maar zeg mij nu eens .....wat is nu eigenlijk wel een mooi kader ?
                zonder kader vind ik het persoonlijk niet mooi maar welk is dan wel passend ?
                hier ben ik wel eens benieuwd naar.
                ik ben gewoon nieuwschierig naar ierders mening, wan die zullen waarschijnlijk verschillen.
                Mijn Fanpagina
                Mijn website
                Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800w

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dare2fly Bekijk bericht
                  bedankt voor de positieve reactie's, maar zeg mij nu eens .....wat is nu eigenlijk wel een mooi kader ?
                  zonder kader vind ik het persoonlijk niet mooi maar welk is dan wel passend ?
                  hier ben ik wel eens benieuwd naar.
                  ik ben gewoon nieuwschierig naar ierders mening, wan die zullen waarschijnlijk verschillen.
                  Ik zou me daar niets van aantrekken. Als je dat persoonlijk mooi vindt, dan gebruik je dat kader. Het is niet schreeuwerig en leidt de aandacht niet af van de foto. En zoals reeds vermeld, het gaat dus wel om de foto. Als je echt persoonlijke meningen vraagt, dan zou ik die schaduw in het kader iets minder prominent maken en de lichtinval centraal plaatsen. In elk geval volgt de lichtinval op het kader die van de foto, dus eigenlijk, verkeerd is je keuze niet. En de kleur ervan komt ook in de foto voor...
                  http://www.patricklemaire.photography/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door v4patn Bekijk bericht
                    Ik zou me daar niets van aantrekken. Als je dat persoonlijk mooi vindt, dan gebruik je dat kader. Het is niet schreeuwerig en leidt de aandacht niet af van de foto. En zoals reeds vermeld, het gaat dus wel om de foto. Als je echt persoonlijke meningen vraagt, dan zou ik die schaduw in het kader iets minder prominent maken en de lichtinval centraal plaatsen. In elk geval volgt de lichtinval op het kader die van de foto, dus eigenlijk, verkeerd is je keuze niet. En de kleur ervan komt ook in de foto voor...
                    Voilà, wou ik net ook zeggen maar jij was me voor!

Comment

Mooi beeld, mooie reflectie, maar de HDR of bewerking ervan maakt dat er bijna geen ondescheid is in licht en schaduw. Jammer, want wat schaduw hier en daar (bijv. de trap omlaag, of de hoek rechts) zou wel passend zijn in het donker dreigend middeleeuws sfeertje dat (normaal) in zo'n beeld hangt.

Comment

Working...
                      X