Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
bedankt voor de positieve reactie's, maar zeg mij nu eens .....wat is nu eigenlijk wel een mooi kader ?
zonder kader vind ik het persoonlijk niet mooi maar welk is dan wel passend ?
hier ben ik wel eens benieuwd naar.
ik ben gewoon nieuwschierig naar ierders mening, wan die zullen waarschijnlijk verschillen.
bedankt voor de positieve reactie's, maar zeg mij nu eens .....wat is nu eigenlijk wel een mooi kader ?
zonder kader vind ik het persoonlijk niet mooi maar welk is dan wel passend ?
hier ben ik wel eens benieuwd naar.
ik ben gewoon nieuwschierig naar ierders mening, wan die zullen waarschijnlijk verschillen.
Ik zou me daar niets van aantrekken. Als je dat persoonlijk mooi vindt, dan gebruik je dat kader. Het is niet schreeuwerig en leidt de aandacht niet af van de foto. En zoals reeds vermeld, het gaat dus wel om de foto. Als je echt persoonlijke meningen vraagt, dan zou ik die schaduw in het kader iets minder prominent maken en de lichtinval centraal plaatsen. In elk geval volgt de lichtinval op het kader die van de foto, dus eigenlijk, verkeerd is je keuze niet. En de kleur ervan komt ook in de foto voor...
Ik zou me daar niets van aantrekken. Als je dat persoonlijk mooi vindt, dan gebruik je dat kader. Het is niet schreeuwerig en leidt de aandacht niet af van de foto. En zoals reeds vermeld, het gaat dus wel om de foto. Als je echt persoonlijke meningen vraagt, dan zou ik die schaduw in het kader iets minder prominent maken en de lichtinval centraal plaatsen. In elk geval volgt de lichtinval op het kader die van de foto, dus eigenlijk, verkeerd is je keuze niet. En de kleur ervan komt ook in de foto voor...
Voilà, wou ik net ook zeggen maar jij was me voor!
Mooi beeld, mooie reflectie, maar de HDR of bewerking ervan maakt dat er bijna geen ondescheid is in licht en schaduw. Jammer, want wat schaduw hier en daar (bijv. de trap omlaag, of de hoek rechts) zou wel passend zijn in het donker dreigend middeleeuws sfeertje dat (normaal) in zo'n beeld hangt.
Comment