Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leuven station

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Leuven station

Ik kan alleen maar beamen wat mijn voorgangers al zeiden.
    Een prachtige foto die het stationsleven duidelijk weergeeft...en de perfecte symmetrie maakt het beeld sterk.
    "Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"

Comment

prachtig beeld
      Steven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door powerkiller Bekijk bericht
        Het is niet verboden om fotos te maken van een station, maar de publicatie op internet is verboden. Ook mag je geen geld verdienen uit het maken van bijv: posters, ansichtkaaarten, etc.

Toeristen maken er vaak fotos zonder deze beperking te kennen.

Een firma die kerstkaarten wou maken verleden jaar met een beeld van dit station heeft zelfs een proces aan zijn been. De architect is nogal gesteld op zijn meesterwerk

Dus toch maar oppassen met de fotos op de fotoservers voor forum doeleinden.
        Mooi gebaar van je om mensen te wijzen op bepaalde zaken, echter, kun je dit staven met officiële teksten? Verwijzingen naar wetteksten, links van de eigenaars of ontwerpers? Artikelen in dagbladen of dergelijke...? Alle info is welkom want je moet ook begrijpen dat "ik heb gelezen" of "ik heb van horen zeggen" en "den die vertelde mij", dat dat vaak erg onvolledige informatie is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door peterfoto Bekijk bericht
          Mooi gebaar van je om mensen te wijzen op bepaalde zaken, echter, kun je dit staven met officiële teksten? Verwijzingen naar wetteksten, links van de eigenaars of ontwerpers? Artikelen in dagbladen of dergelijke...? Alle info is welkom want je moet ook begrijpen dat "ik heb gelezen" of "ik heb van horen zeggen" en "den die vertelde mij", dat dat vaak erg onvolledige informatie is.
          Laten we zeggen dat ik de verantwoordelijke al eens heb gekontakteerd (via een binnennummer) om dergelijke informatie te bekomen. Connecties noemen ze dat

Comment

Strakke foto hoor ! Compo is best te smaken en de kleur is ook in orde...Mooi beeld

Comment

Zoals ik al eerder zei, mooi symetrische foto , mooi station en heel futuristisch in verhouding tot het station hier in de buurt.
              Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II | Tokina M100 AT-X PRO D | Hoya R72 | Velbon CX-440 | LowePro Slingshot 100AW
              Website : http://runaque.deviantart.com/

Comment

Inderdaad prachtige plaat, waar veel denkwerk mee gepaard ging.
                gegroet, Ludo

Comment

Working...
                X