Af en toe eens omhoog kijken,,,,kan ook leuke beelden opleveren.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Art Of Living
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Art Of Living
goed gezien en vastgelegd, maar ik kijk meestal omhoog hoor.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Oorspronkelijk geplaatst door frankonl Bekijk berichtDie plastic vlaggen en de lampjes maken de gevel bepaald kitscherig en doet me vrezen voor de kwaliteit van het restaurant.
Ik zou eens willen zien hoe jij dit in beeld gebracht zou hebben, want deze uitvoering kan volgens mij niet beter!
Laat ook eens wat zien vooraleer commentaar te geven die nergens op slaat.
Perfecte symmetrie, perfecte kadrering. Kortom: mooi uitgevoerd en afgewerkt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dg Bekijk berichtEn wat heeft de kwaliteit van het restaurant (als het al een restaurant is) met de kwaliteit van de foto te maken?
Ik zou eens willen zien hoe jij dit in beeld gebracht zou hebben, want deze uitvoering kan volgens mij niet beter!
Laat ook eens wat zien vooraleer commentaar te geven die nergens op slaat.
Perfecte symmetrie, perfecte kadrering. Kortom: mooi uitgevoerd en afgewerkt.
on topic: Ben het helemaal eens met DG. Niks op aan te merken. Waarschijnlijk een mooie herinnering!Olympus OM-D EM-5 + wat glas
Comment
-
Technisch is de foto in orde, dat klopt. Supermoeilijk was ie dan ook niet. En de vlaggen zijn van plastic, dus waaien deden ze waarschijnlijk ook al niet.
De vraag die je je moet stellen is of je deze foto in je woonkamer zou hangen.
Comment
-
-
Mooie foto met prachtige kleuren! En de mensen die zeuren mogen elders gaan eten/winkelen .vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
Comment
Comment