Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Art Of Living

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Art Of Living

    Af en toe eens omhoog kijken,,,,kan ook leuke beelden opleveren.

    "Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"

  • #2
    Re: Art Of Living

    goed gezien en vastgelegd, maar ik kijk meestal omhoog hoor.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Art Of Living

      Het thema zegt me eerlijk gezegd niet veel, die plastic vlaggen en de lampjes maken de gevel bepaald kitscherig en doet me vrezen voor de kwaliteit van het restaurant. Wellicht was het je gewoon om het kleurcontrast te doen?

      Comment


      • #4
        Re: Art Of Living

        Oorspronkelijk geplaatst door frankonl Bekijk bericht
        Die plastic vlaggen en de lampjes maken de gevel bepaald kitscherig en doet me vrezen voor de kwaliteit van het restaurant.
        En wat heeft de kwaliteit van het restaurant (als het al een restaurant is) met de kwaliteit van de foto te maken?
        Ik zou eens willen zien hoe jij dit in beeld gebracht zou hebben, want deze uitvoering kan volgens mij niet beter!
        Laat ook eens wat zien vooraleer commentaar te geven die nergens op slaat.

        Perfecte symmetrie, perfecte kadrering. Kortom: mooi uitgevoerd en afgewerkt.
        David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

        Comment


        • #5
          Re: Art Of Living

          Oorspronkelijk geplaatst door dg Bekijk bericht
          En wat heeft de kwaliteit van het restaurant (als het al een restaurant is) met de kwaliteit van de foto te maken?
          Ik zou eens willen zien hoe jij dit in beeld gebracht zou hebben, want deze uitvoering kan volgens mij niet beter!
          Laat ook eens wat zien vooraleer commentaar te geven die nergens op slaat.

          Perfecte symmetrie, perfecte kadrering. Kortom: mooi uitgevoerd en afgewerkt.
          off topic: Het restaurant zal volgens mij ook niet dadelijk michelin sterren gaan aanvragen, maar hoeft dit dan om goed eten te serveren?

          on topic: Ben het helemaal eens met DG. Niks op aan te merken. Waarschijnlijk een mooie herinnering!
          Olympus OM-D EM-5 + wat glas

          Comment


          • #6
            Re: Art Of Living

            Technisch is de foto in orde, dat klopt. Supermoeilijk was ie dan ook niet. En de vlaggen zijn van plastic, dus waaien deden ze waarschijnlijk ook al niet.
            De vraag die je je moet stellen is of je deze foto in je woonkamer zou hangen.

            Comment


            • #7
              Re: Art Of Living

              Zoals al gezegd is er op technisch vlak niets aan te merken.
              Voor de rest is het een mooie herrinering aan een kleurrijk gebouw

              Comment


              • #8
                Re: Art Of Living

                Mooie foto met prachtige kleuren! En de mensen die zeuren mogen elders gaan eten/winkelen .
                vriendelijke groeten, Helen
                Updated WWW.HELENICA.NL
                ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

                Comment


                • #9
                  Re: Art Of Living

                  De kleuren en de compositie zijn geslaagd.

                  Comment

                  Working...
                  X