Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

La Tour Eiffel dans la nuit (foto's verwijderd, doe maar slotje op)

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • La Tour Eiffel dans la nuit (foto's verwijderd, doe maar slotje op)

    Eind juni ben ik samen met m'n vriend een weekendje naar Parijs geweest.
    De eerste avond hebben we een wandeling gemaakt in de omgeving van de Eifeltoren.
    Het blijft voor mij toch wel een indrukwekkened bouwwerk vooral als je terugdenkt in welke tijd het is gebouwd.

    Alle foto's zijn genomen met een Canon 350D + 10-22mm.
    De foto's zijn dan misschien wel klassiekers maar toch wil ik ze graag even delen met jullie

    Ik heb de foto's maar verwijderd, mag slotje op


    Alle commentaren zijn welkom

    Groetjes
    Soetkin
    Last edited by Soetkin; 11 juli 2007, 18:27.
    flickr

  • #2
    Re: La Tour Eiffel dans la nuit

    Mooi, maar ik geloof dat er Copyright zit op foto's van de verlichte Eiffeltoren, en ik vrees dat uw copyright daar niet zal tegenop kunnen (helaas).
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

    Comment


    • #3
      Re: La Tour Eiffel dans la nuit

      Hele mooie reeks met een absolute voorkeur voor de derde vanwege het perspectief
      Groetjes, 4ginie

      Photography is a way of life...

      Comment


      • #4
        Re: La Tour Eiffel dans la nuit

        Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
        Mooi, maar ik geloof dat er Copyright zit op foto's van de verlichte Eiffeltoren, en ik vrees dat uw copyright daar niet zal tegenop kunnen (helaas).
        Mogen deze dan niet zomaar op het internet worden gepubliceerd?? Of wat bedoel je precies?

        Anders haal ik ze er wel af om miserie te voorkomen.
        flickr

        Comment


        • #5
          Re: La Tour Eiffel dans la nuit

          Oorspronkelijk geplaatst door Soetkin Bekijk bericht
          Mogen deze dan niet zomaar op het internet worden gepubliceerd?? Of wat bedoel je precies?

          Anders haal ik ze er wel af om miserie te voorkomen.
          Ik heb dat ook eens gedaan de Eifeltoren gekiekt, daar staat copyright op, ik dacht op de verlichting, maar mss zelfs op de hele eifeltoren zelf ook, dat weet ik niet juist.

          Ik heb voor alle miserie te vermijden de foto's maar laten verwijderen door de moderators dacht ik, ook op mijn persoonlijke website heb ik de foto onlangs weggehaalt.


          wat de foto's betreft: deze zijn mss klassiek, maar wel prachtig zoals we van jouw gewoon zijn

          Comment


          • #6
            Re: La Tour Eiffel dans la nuit

            deze mogen inderdaad niet op het internet gepubliceerd worden. Maar als 't een troost is: 't zijn hele mooie

            Comment


            • #7
              Re: La Tour Eiffel dans la nuit (foto's verwijderd, doe maar slotje op)

              Potverdikke, ik ben weer te laat om ze te zien .
              Het is inderaad zo dat je geen foto's mag publiceren van de eiffeltoren als die verlicht wordt.
              SITE: http://www.xraypictures.be
              FOTOBLOG: http://xraypictures.wordpress.com

              Comment

              Working...
              X