Bunkers in Vrasene(Beveren).Graag commentaar voor deze foto aub.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Beton van WOII
Collapse
X
-
-
Re: Beton van WOII
Oorspronkelijk geplaatst door tuintjens Bekijk berichtBunkers in Vrasene(Beveren).Graag commentaar voor deze foto aub.
Wat de foto aangaat, ik zou de onderkant iets oplichten.Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !
-
Re: Beton van WOII
Als je commentaar wilt op je foto's dan is Fotodiscussie een meer passend forumonderdeel. Showcase is er voor je beste foto's te plaatsen.
Deze foto vind ik niet zo geslaagd, ondanks dat ik zelf ook graag (en ook vaak) bunkers fotografeer. De foto is niet scherp, er zit een blauwzweem over de foto (dus de kleuren zijn niet helemaal correct) en de compositie is ook niet echt spannend. Kortom, ik denk dat je veel beter kunt. Je zou de bunker bijvoorbeeld wat dichterbij kunnen fotograferen, zodat de aandacht vooral naar de bunker gaat en niet naar de omgeving. De lucht is hier ook erg mooi, dus meer lucht op de foto zou wel een toevoeging zijn. En zorg in het vervolg er bijvoorbeeld voor dat storende elementen zoals de electriciteitspalen en draden er niet op staan. Succes.Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.--------
Comment
Comment