Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beton van WOII

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beton van WOII

    Bunkers in Vrasene(Beveren).Graag commentaar voor deze foto aub.
    Sony a-77-Sony A99 II-Sony 70-300 G-SSM-KM 17-35 f/2.8-4 Tamron 90 mm/2.8 Macro Tamron 180 mm/3.5 Macro-Tamron 200-500mm-Tamron 28-75 mm Sony 16-50 SSM 2.8

  • #2
    Re: Beton van WOII

    Oorspronkelijk geplaatst door tuintjens Bekijk bericht
    Bunkers in Vrasene(Beveren).Graag commentaar voor deze foto aub.
    Als je commentaar vraagt en wil dan kun je ze beter in het onderdeel discussie plaatsen.
    Wat de foto aangaat, ik zou de onderkant iets oplichten.
    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

    Comment


    • #3
      Re: Beton van WOII

      Beetje donker, niet echt scherp. Neen, deze foto zegt me niets.
      Flickr

      Comment


      • #4
        Re: Beton van WOII

        Als je commentaar wilt op je foto's dan is Fotodiscussie een meer passend forumonderdeel. Showcase is er voor je beste foto's te plaatsen.

        Deze foto vind ik niet zo geslaagd, ondanks dat ik zelf ook graag (en ook vaak) bunkers fotografeer. De foto is niet scherp, er zit een blauwzweem over de foto (dus de kleuren zijn niet helemaal correct) en de compositie is ook niet echt spannend. Kortom, ik denk dat je veel beter kunt. Je zou de bunker bijvoorbeeld wat dichterbij kunnen fotograferen, zodat de aandacht vooral naar de bunker gaat en niet naar de omgeving. De lucht is hier ook erg mooi, dus meer lucht op de foto zou wel een toevoeging zijn. En zorg in het vervolg er bijvoorbeeld voor dat storende elementen zoals de electriciteitspalen en draden er niet op staan. Succes.
        Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
        --------

        Comment


        • #5
          Re: Beton van WOII

          Bedankt voor jullie commentaar.Volgende keer beter.
          Sony a-77-Sony A99 II-Sony 70-300 G-SSM-KM 17-35 f/2.8-4 Tamron 90 mm/2.8 Macro Tamron 180 mm/3.5 Macro-Tamron 200-500mm-Tamron 28-75 mm Sony 16-50 SSM 2.8

          Comment

          Working...
          X