Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Na een lange trip van 4 weken door Amerika en Canada eindelijk ;-( weer thuis. De reis begon in Seattle en daar heb ik een kleine studie gemaakt van de Space Needle. Ik ben erg benieuwd naar jullie mening.
De derde is inderdaad een prima opname.
Het wordt een mooi symmetrisch geheel zoals jij het afbeeldt, bijna een abstract iets.
Had ze graag toch eens in kleur gezien.
De derde is inderdaad een prima opname.
Het wordt een mooi symmetrisch geheel zoals jij het afbeeldt, bijna een abstract iets.
Had ze graag toch eens in kleur gezien.
In kleur combineert alles toch minder goed. De opnames heb ik gemaakt met zw/w in gedachte en daar ook de composities op uitgezocht. Bij de derde bijv. wordt alles 1 geheel. In kleur krijg je deze werking niet en dan is het gewoon een toren achter een lantaarnpaal. Dus ik ga ze niet in kleur laten zien. Sorry.
Die laatste is een prachtig kunstwerk om het zo te zeggen en jij hebt die combinatie toren en lantaarnpaal toch mooi weten te combineren in een supercompositie.
Nu kunnen wij er ook naar
Subliem. Zoals gezegd, de compo, z/w omzetting..mooi-mooi-mooi. Vooral de eerste valt bij mij héél erg in de smaak, vanwege de 'breedhoek', tilt en verschillende onderwerpen.
Comment