Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zaventemp Transit Zone A

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zaventemp Transit Zone A

    Een geluk dat mijn de gate deze keer aan't begin van de transit zone A is, want heb ooit is 15 minuten moeten stappen voor alleer ik aan de correcte gate was.

    Canon 5D MKII - 24-105L - 17-40L - 580EXII - Canon 450D

  • #2
    Re: Zaventemp Transit Zone A

    Te drukke foto voor mij, zonder echt onderwerp. Ook minder geschikt voor z/w.

    Comment


    • #3
      Re: Zaventemp Transit Zone A

      Een beeld dat de komende dagen door heel wat mensen zal worden gezien! Ik vind de foto voldoende onderwerp op zich hoor
      Canon 350D
      Meer op: http://griffintje.deviantart.com of blog: http://griffintje.blogspot.com/

      Comment


      • #4
        Re: Zaventemp Transit Zone A

        Te druk, weet ik niet, maar rommelig wel. Door de overbelichte delen aan de zijkant wordt de aandacht automatisch naar het midden van de foto getrokken, maar daar is niet zoveel te zien vind ik. Dat deel is iets te donker naar mijn mening.
        Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
        --------

        Comment


        • #5
          Re: Zaventemp Transit Zone A

          Ja ik heb hem op verschillende monitoren gezien en hij valt idd te donker uit. Ik zal is de kleureversie posten, misschien valt die beter mee

          Tnx allen
          Canon 5D MKII - 24-105L - 17-40L - 580EXII - Canon 450D

          Comment


          • #6
            Re: Zaventemp Transit Zone A

            Misschien gaat je dit verbazen maar ik vind het een pracht van een foto Mooie zwart-wit omzetting en de donkerheid vind ik absoluut geen probleem, geeft zelfs een beetje weer hoe het in een terminal is, druk en iedereen is gehaast
            Toffe foto!
            Alles wat voor het vastleggen zorgt kan iedereen hebben, maar denken dat het dan vanzelf gaat is roekeloos en dom.

            Comment


            • #7
              Re: Zaventemp Transit Zone A

              T'es e goetje Een goeie foto met de juiste kadrering, je wordt ahw in de foto en de drukte gezogen.
              En 'te druk' , wat is 'te druk' ? Hoeveel vluchten gaan er vandaag de dag over Europa ? Meer dan 25000 ?

              Comment


              • #8
                Re: Zaventemp Transit Zone A

                Ik vind hem ook geslaagd hoor

                Groeten Ken
                |||*The Golden Shot*|||

                Comment


                • #9
                  Re: Zaventemp Transit Zone A

                  Ik vind em ook best wel geslaagd, past mooi in een fotoreeks van een vakantie. Ik ga er zeker aan denken om zo ook eentje te nemen als ik in september richting Australië vertrek

                  Comment

                  Working...
                  X