Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Chapel Notre Dame ( Etretat )

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Chapel Notre Dame ( Etretat )

    Ik weet dat deze foto vlees noch vis is. Ik had hem ook in "natuur en landschappen"kunnen plaatsen.
    Deze kapel kijkt uit vanop de hoogste heuvel van Etretat naar de stad en de zee. Tijdens de oorlog is deze kapel platgebombardeerd maar later in zijn originele staat hersteld. De foto is samengesteld uit 2 aparte belichtingslagen om een uitgebrande lucht wat te verminderen.(photoshop gefoefel). Persoonlijk vind ik de vervorming door de breedhoek hier nog meevallen.....maar meningen kunnen daarin uiteraard verschillen. Het geeft een totaal ander perspectief aan het zicht op deze kapel.
    Canon 1DmarkIIn + efs 10-22(12mm).
    Iso 100 , f11 , 1/100 en 1/250 sec

    Last edited by RUPSELKOPKE; 9 mei 2007, 13:47.
    Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
    http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

  • #2
    Re: Chapel Notre Dame ( Etretat )

    Deze zegt mij niet zoveel. Ik vind hem vooral raar kijken.

    Ik zou zeggen volgende keer beter maar in uw geval zal dat wel geen probleem zijn.
    I put the sexy in dyslexia

    Comment


    • #3
      Re: Chapel Notre Dame ( Etretat )

      met de vervorming kan ik eigenlijk nog leven. wat me meer stoort zijn de gebouwtjes(?) rechts in beeld. Die passen imho niet bij de sfeer/het onderwerp van de opname. Je hebt bovenaan en rechts nog ruimte te over om er een klein stukje af te halen. Mogelijk zijn de gebouwtjes zelfs perfect weg te clonen.

      Comment


      • #4
        Re: Chapel Notre Dame ( Etretat )

        Ik heb het toch goed voor dat de achtermuur normaal loodrecht moet staan hé? (Ik bedoel: de kapel staat niet scheef gebouwd vanachter?)
        In dat geval vind ik persoonlijk de vervorming storend. Zoals je zelf zei is dit een persoonlijke zaak qua smaak.
        Misschien dat deze foto, liggend op je buik genomen, mij meer had aangesproken; je had dan meteen die gebouwtjes niet meer gezien, en een heel ander perspectief gehad wat mogelijks natuurlijker had overgekomen.

        Comment

        Working...
        X