Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
ja ik vind het te over, je gaat toch automatisch je hoofd scheef houden als je naar deze opname kijkt.
tis wel een mooie opname hoor daar niet van, maar je probeert in deze opname(door dat scheve) iets meer te leggen dan er is.
grt,bouk.
Ik mag dit wel .
Als je zo'n foto recht zou zetten krijg je denk ik niet één reactie.
Op de puntjes op de i te zetten (ik ben eenmaal een pietje precies)
zou ik bv de onderzijde van de linkse brug precies linksonder on de hoek uit laten komen, als je begrijpt wat ik bedoel.
dit is alleen maar mijn menig hoor.
Ik mag dit wel .
Als je zo'n foto recht zou zetten krijg je denk ik niet één reactie.
Op de puntjes op de i te zetten (ik ben eenmaal een pietje precies)
zou ik bv de onderzijde van de linkse brug precies linksonder on de hoek uit laten komen, als je begrijpt wat ik bedoel.
dit is alleen maar mijn menig hoor.
Gr Kees
Goeie suggestie Kees, dat had ik over het hoofd gezien maar zal ik nog corrigeren (ik ben namelijk niet echt zo'n pietje precies en dan komt zo'n forum goed van pas)
Ik hou normaal niet van schuine horizonten, maar deze is echt wel boeiend. Ben het wel met KvP eens. Net een detail waardoor het beeld nog krachtiger wordt.
Maar absoluut goed gezien.
'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'
Comment