Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

"Hellend vlak"

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • "Hellend vlak"

    Het hellend vlak van Ronquières (scheepslift), langs de onderkant minstens zo interessant als aan de bovenkant.

    Heeft het iets of is het er over?



    Groeten,
    Hein

  • #2
    Re: "Hellend vlak"

    Boeiende compo
    mvg,
    Ludo V.

    Comment


    • #3
      Re: "Hellend vlak"

      Oorspronkelijk geplaatst door heindesloovere Bekijk bericht
      Heeft het iets of is het er over?
      Ja hoor het heeft zeker iets. Ik vind het leuke compo

      Comment


      • #4
        Re: "Hellend vlak"

        gezien ik toch wel even moest nadenken hoe ik naar deze foto moest kijken, vind ik hem eigenlijk héél origineel !

        Comment


        • #5
          Re: "Hellend vlak"

          ja ik vind het te over, je gaat toch automatisch je hoofd scheef houden als je naar deze opname kijkt.
          tis wel een mooie opname hoor daar niet van, maar je probeert in deze opname(door dat scheve) iets meer te leggen dan er is.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: "Hellend vlak"

            Mijn stem heb je, vind het knap dat je met zo'n compositie een zeer boeiende foto hebt weten te maken van een relatief saaie plek
            One day, I would like to make nice pictures :-)
            www.lucaskoijen.nl

            Comment


            • #7
              Re: "Hellend vlak"

              Zeer intrigerend beeld! Ik vind het geslaagd.
              -The Black Horses-
              Canon materiaal

              www.theblackhorses.be

              Comment


              • #8
                Re: "Hellend vlak"

                Ik mag dit wel .
                Als je zo'n foto recht zou zetten krijg je denk ik niet één reactie.

                Op de puntjes op de i te zetten (ik ben eenmaal een pietje precies)
                zou ik bv de onderzijde van de linkse brug precies linksonder on de hoek uit laten komen, als je begrijpt wat ik bedoel.
                dit is alleen maar mijn menig hoor.

                Gr Kees
                Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

                Comment


                • #9
                  Re: "Hellend vlak"

                  Oorspronkelijk geplaatst door Luckyluke Bekijk bericht
                  Mijn stem heb je, vind het knap dat je met zo'n compositie een zeer boeiende foto hebt weten te maken van een relatief saaie plek
                  En dat is nu juist één van de dingen waar een goede compositie voor dient !

                  Soms kan je inderdaad van een oersaai iets een prachtig beeld maken, juist door dat zwart ding juist in uw polleke te nemen.

                  Wat bij deze foto zeker en vast gelukt is !

                  Ivm de opmerking van KvP : dit zou inderdaad nog iets extra kunnen meegeven aan de foto - ik volg je !

                  Comment


                  • #10
                    Re: "Hellend vlak"

                    Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk bericht
                    Ik mag dit wel .
                    Als je zo'n foto recht zou zetten krijg je denk ik niet één reactie.

                    Op de puntjes op de i te zetten (ik ben eenmaal een pietje precies)
                    zou ik bv de onderzijde van de linkse brug precies linksonder on de hoek uit laten komen, als je begrijpt wat ik bedoel.
                    dit is alleen maar mijn menig hoor.

                    Gr Kees
                    Goeie suggestie Kees, dat had ik over het hoofd gezien maar zal ik nog corrigeren (ik ben namelijk niet echt zo'n pietje precies en dan komt zo'n forum goed van pas)

                    Comment


                    • #11
                      Re: "Hellend vlak"

                      fantastisch lijnenspel.. al wist ik even niet hoe ik er moest naar kijken! werd er zelf duizelig van...

                      echt een van een foto!
                      VW Scirocco 1.8 16V - VW Scirocco 1.6 GTI - VW Jetta 1.3 Coupé
                      Canon EOS 30D - 17-85mm IS USM - 75-300mm IS USM - Metz Mecablitz 58 EF2

                      Comment


                      • #12
                        Re: "Hellend vlak"

                        Beeld houd je in zijn macht. Je kan er niet onmiddellijk van weg, je blijft kijken.
                        Sterke opname.

                        grt, otof

                        Comment


                        • #13
                          Re: "Hellend vlak"

                          knappe licht/schaduwwerking!
                          Mooie lijnen, netjes horizontaal in 2 en toch nog een paar diagonalen

                          Comment


                          • #14
                            Re: "Hellend vlak"

                            Ik hou normaal niet van schuine horizonten, maar deze is echt wel boeiend. Ben het wel met KvP eens. Net een detail waardoor het beeld nog krachtiger wordt.
                            Maar absoluut goed gezien.

                            'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

                            Comment


                            • #15
                              Re: "Hellend vlak"

                              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                              je gaat toch automatisch je hoofd scheef houden als je naar deze opname kijkt.
                              Ben dus niet de enige ...
                              knap
                              Canon 50D & 350D, 10-22, 17-85 USM IS, 50 USM, Sigma 70-300

                              Comment

                              Working...
                              X