Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Eifeltoren bij nacht

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• De Eifeltoren bij nacht

Getrokken vanop de Seine, u merkt ook duidelijk in het midden de omgedraaide kerstboom die ze dezer dagen hebben opgehangen.

Groetjes, en een prettig nieuwjaar!

StevenVH

Aangepast: wist dit niet, ps: zou het kwaad kunnen dat ik hier een afdruk van laat maken en meespeel met de locale fotoclub? Zou ik dan ook zitten sukkelen met auteursrechten?

Greetz
    Last edited by StevenVH; 31 december 2006, 18:15.

Re: De Eifeltoren bij nacht

LET OP, op de eifeltoren staan auteursrechten net zoals op het atomium.
    Voor de eifeltoren geld dat deze vrij mag gefotografeerd worden tijdens de dag maar niet 's avonds als de verlichting in werking is zoals hier het geval.
    Let dus op met je publicatie. tenzij je natuurlijk voor de rechten wil betalen.
    Maar toch wel leuke foto's met een mooi sfeertje.
    Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

Ai De verlichting van de Eifeltoren is auteursrechtelijk beschermd (je moet betalen wil je er foto's van publiceren). Ik vrees dat je foto's hier snel verwijderd zullen worden.

Door de mist vind ik ze eigenlijk niet zo erg interessant. Ik denk dat een aantal van de foto's ook last heeft van bewegingsonscherpte. Misschien komt dat wel door beweging van de boot, maar heb je een statief gebruikt (of een andere stevige ondergrond op de boot)?

[edit]photogRAF was me voor [/edit]
      1D MkIIN | EF 24-70 f/2,8 L USM | EF 70-200 f/4 L USM | EF 100-400 f/4,5-5,6 L USM IS | 430EX | backpack full of ammo

Comment

Opgepast: Eifel by night is COPYWRITED !!!!!!!!!!!!!!!!

Wel speciaal met de mist bij , ik heb er een paar zonder de mist, maar ik post ze hier niet, net om de bovenstaande redenen.

Zie de redenen hier: http://en.wikipedia.org/wiki/Eiffel_...pyright_claims

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NeQo Bekijk bericht
          Opgepast: Eifel by night is COPYWRITED !!!!!!!!!!!!!!!!
          Tjah, derde keer (en hoe dan nog...)!

Gezien de foto's intussen terug verwijderd zijn, gaat het topic op slot.

seppuku [mod]

Comment

Working...
          X