Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het vlinderpaleis

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Het vlinderpaleis

Somber weer in Antwerpen, maar toch geprobeerd om wat deftige foto's te maken

Een klein album kan je hier zien VLINDERPALEIS

Last edited by Vicky; 27 december 2006, 13:49.
    Groetjes Vicky

Re: Het vlinderpaleis

Wonderbaarlijk stil hier....

Omdat de stukjes 'tuin' minder bij dit moderne geheel passen heb ik een duidelijke voorkeur voor nr. 2. Deze lijkt ook scherper en contrastrijker dan de 2 andere. Andere nabewerking ?

Mvg, Quattra

Comment

Hé, Vicky, het is er eindelijk van gekomen om het vlinderpaleis een bezoek te brengen, ben je ook binnen geweest of was het gesloten?
      Spijtig dat het weer niet meezat, maar je hebt hier toch een mooie reeks neergezet
      Ook deze in je album mogen gezien worden
      mvg,
      Ludo V.

Comment

voor mij de eerste, heel mooie compositie

Comment

Prachtige architectuuur, goeie reeks hier op het forum is 1 mijn favo..maar op je album vind ik die met de trappen ook zeer knap...

Comment

Iedereen bedankt

@ Ludo : het was gesloten, maarja 'k had niet verwacht dat ze daar werken tussen kerst en nieuwjaar

@ Quattra : 'k heb de foto's allemaal hetzelfde bewerkt, misschien door een andere lichtinval.
            Groetjes Vicky

Comment

Vicky, als je de kans hebt moet je echt eens teruggaan als het open is.
              Best onder de middag een dag in de week, je kan er dan vrij in en uit lopen tot in de rechtszalen toe.
              En voor jou moet dit imo dan een compopaleis worden ipv een vlinderpaleis
              mvg,
              Ludo V.

Comment

Fotografie is toch een leuke hobby hé, zelfs met somber weer kun je mooie foto's maken
                pitteljon.be
                The world needs dreamers and the world needs doers. But above all, the world needs dreamers who do.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ludo V. Bekijk bericht
                  Vicky, als je de kans hebt moet je echt eens teruggaan als het open is.
                  Best onder de middag een dag in de week, je kan er dan vrij in en uit lopen tot in de rechtszalen toe.
                  En voor jou moet dit imo dan een compopaleis worden ipv een vlinderpaleis

Dat zal ik zeker doen Ludo

Bedankt Ludo en Jetfool.
                  Groetjes Vicky

Comment

Denk niet dat het weer hier slecht deed, je hebt een apart gedesatureerd effect bekomen

Comment

Het lijnenspel en de kleuren zijn heel knap.
                      Beetje voorkeur voor 3.
                      [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

Comment

Het is een prachtig gebouw, en de foto's tonen dit ook. Alleen jammer dat die tuin in foto 1 & 3 storen...
                        "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

http://supermasj.zenfolio.com

Comment

Alle 3 mooi Mijn voorkeur gaat eigenlijk uit naar die in je album ,met de trappen. Het is inderdaat een zeer mooi gebouw, het is er bij mij nog niet van gekomen om er te gaan fotograferen maar dat zal er een van de weken wel van komen.
                          Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

Iedereen bedankt voor de fijne reacties
                            Maar smaken verschillen toch hé. Persoonlijk vond ik de herfstkleuren van de tuin een mooi contrast met het grijs en de strakke lijnen van het moderne gebouw.
                            Groetjes Vicky

Comment

Working...
                            X