Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hoi Apa,
Weinig reactie, zo te zien. De feestdagen zullen hun tol eisen
Ik doe dus een poging. Ik vind het een geslaagde foto en hou van dit soort beelden.
De lucht lijkt echter nogal 'licht'. Komt dit door de terugkaatsing van het licht van de stad, of kan je de belichting van de foto ietv verminderen ? Daardoor zou de belichting van de buitenmuur eveneens minder agressief worden.
Ik heb dit getrokken van aan de Charles-De-Kerckhove laan in Gent. Da's een drukke 4-vaks baan met zeer fel oranje verlichting
Deze foto is gisteren-avond (26 december) getrokken. Zoals vrijwel overal in Vlaanderen, denk ik, was het redelijk mistig en dat verklaart waarom de lucht zo oranje gekleurd was. Ook verklaart het waarom er zo'n harde schaduwen aanwezig zijn in het gras.
Verder heb ik gemerkt dat er nogal wat breedhoekvertekening aanwezig was (te verwachten op 17mm).
Als laatste merk ik dat er nogal wat scherpte verloren was bij het verkleinen.
Ik heb de foto nu terug onderhanden genomen en gewijzigd in de startpost (de oorspronkelijke versie staat achter een link). En?
1D MkIIN | EF 24-70 f/2,8 L USM | EF 70-200 f/4 L USM | EF 100-400 f/4,5-5,6 L USM IS | 430EX | backpack full of ammo
Comment