Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
ik veronderstel dat je deze opname op een statief hebt gemaakt en dus een lange sluitertijd had. ik had er graag nog een streepje van een doorrijdende wagen in gezien. dit zou deze foto afmaken. verder vind ik het een interessante compo
Een paar kleine puntjes:
De foto is wat aan de oranje kant. Wellicht wat met de witbalans spelen? Of je moet hier voor gekozen hebben: dan heb ik niets geschreven
Persoonlijk had ik graag iets van een aantal lichtlijnen van langsrijdende auto's gezien. Dan was de foto nog abstracter geworden
En het kader werkt hier wat storend. Normaal maak ik me druk om mensen die zich druk maken om kaders, maar hier is het wel een beetje zonde om eerlijk te zijn
Maar de foto is mooi, en lekker scherp
Aparte compo, weet me zeker te bekoren. Het oranje vind ik niet echt storend, maar een passerende auto, had het geheel nog wat meer spanning gegeven, maar ondanks dat zeker geen slechte foto.
Comment