Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Autotunnel onder spoorweg

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Autotunnel onder spoorweg

Te Kapellen bij Antwerpen

Grtz

Alex
    Canon 30D / Battery Grip BG-E2 / EF-S 10-22 USM / EF-S 17 - 85 IS USM / EF 24-105 IS USM L / EF 70 - 200 2.8 IS USM / speedlite 580 EX

Re: Autotunnel onder spoorweg

ik veronderstel dat je deze opname op een statief hebt gemaakt en dus een lange sluitertijd had. ik had er graag nog een streepje van een doorrijdende wagen in gezien. dit zou deze foto afmaken. verder vind ik het een interessante compo
    Steven

Comment

Een paar kleine puntjes:
      De foto is wat aan de oranje kant. Wellicht wat met de witbalans spelen? Of je moet hier voor gekozen hebben: dan heb ik niets geschreven
      Persoonlijk had ik graag iets van een aantal lichtlijnen van langsrijdende auto's gezien. Dan was de foto nog abstracter geworden
      En het kader werkt hier wat storend. Normaal maak ik me druk om mensen die zich druk maken om kaders, maar hier is het wel een beetje zonde om eerlijk te zijn
      Maar de foto is mooi, en lekker scherp

Comment

Compositie is zeker goed. Ik moet ook meegaan met de vorige posters: witbalans wat veranderen, streepje van een auto die passeert en dat kader

Comment

dat oranje stoort mij niet zo hard, maar de kader had ik liever in 't zwart gezien!

Comment

Aparte compo, weet me zeker te bekoren. Het oranje vind ik niet echt storend, maar een passerende auto, had het geheel nog wat meer spanning gegeven, maar ondanks dat zeker geen slechte foto.

Comment

als het bovenste randje eraf gaat, ist wel een mooie vind ik.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Thx voor de leuke en positieve reactie's.

Het kader werd er met BDSizer opgezet maar dient enkel om mijn foto's hier te tonen.

Ik bewaar al mijn foto's in alle eenvoud, zonder kader.

Groetjes en tot de volgende Alex
                Canon 30D / Battery Grip BG-E2 / EF-S 10-22 USM / EF-S 17 - 85 IS USM / EF 24-105 IS USM L / EF 70 - 200 2.8 IS USM / speedlite 580 EX

Comment

Working...
                X