Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[URBAN] Verlaten Kasteel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [URBAN] Verlaten Kasteel

Dit weekend weer een geweldige Urbex uitstap gemaakt. Hier even enkele foto's en zoals altijd zit er een HDR versie bij
    De rest van de foto's kun je vinden op Mijn Site en dan verder klikken op Urban.

StijnDeGrauwe.be

Re: [URBAN] Verlaten Kasteel

Die laatste is voor mij .
    Al zou ik hem wel iets rechter plaatsen.

Kan zo een plaat uit een film zijn!
    Konica minolta DIMAGE Z5 - 12x optic zoom (35/420mm) - Anti shake - Rapid AF

Comment

nr 2 vind ik wel iets hebben, de eerste is meer een schilderij dan een foto
      Canon 350D
      Meer op: http://griffintje.deviantart.com of blog: http://griffintje.blogspot.com/

Comment

Seg Stijn,

Waar ligt dat kasteel eigenlijk ergens?

T.
        Nikon stuff rocks :-)

Comment

Bedankt voor de reacties!
          nr1 is inderdaad een extreme hdr bewerking, maar zo zijn ze voor mij het leukst

Oorspronkelijk geplaatst door tbotten Bekijk bericht
          Seg Stijn,

Waar ligt dat kasteel eigenlijk ergens?

T.
          Die vraag krijg ik iedere keer als ik foto's plaats van een locatie, en net als mijn andere Urbex collega's moet ik je teleurstellen. Wij tonen de foto's wel maar delen de locaties niet mee. Als je wat zoekt op google dan kom je er wel uit, heb ik in het begin ook moeten doen.
          Groeten
          Last edited by Darth_Stijn; 4 december 2006, 20:50.
          StijnDeGrauwe.be

Comment

het hdr gebeuren in de eerste speelt hier toch in je nadeel imho... de rode letters zijn er net ietsje over. de laatste zegt me het meeste .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Darth_Stijn Bekijk bericht
              Bedankt voor de reacties!

Die vraag krijg ik iedere keer als foto's plaats van een locatie, en net als mijn andere Urbex collega's moet ik je teleurstellen. Wij tonen de foto's wel maar delen de locaties niet mee. Als je wat zoekt op google dan kom je er wel uit, heb ik in het begin ook moeten doen.
              Groeten
              Wat een service

Foto's 2 & 3
              HDR is mijn ding niet, maar dat is persoonlijk.
              BD0497BE : Nikon body + glas
              www.RudyVerrijt.info

Comment

mooie foto's van een zeer mooie lokatie voorkeur voor de tweede.
                heb zelf ook nog wel een bundeltje foto's liggen van dit kasteel nog van in mijn analoge periode.
                zeer mooie lokatie om je eens uit te leven en met de toestemming van stijn zou ik graag de lokatie onthullen want elke fotograaf verdient het om eens zijn eigen impressie hiervan te kunnen geven.
                (nu het nog kan want het gerucht gaat dat het kasteel binnenkort wordt afgebroken)

groeten, robbe
                Prepare thoroughly. Go to the sacred places.
                Wait. Look. Feel.
                Then shoot ! (David Muench)

Comment

Als je niet wil dat het geweten is waar ze getrokken zijn zet ze dan niet in een directory die 'mesen' noemt.

Jo.

Oorspronkelijk geplaatst door Darth_Stijn Bekijk bericht
                  Die vraag krijg ik iedere keer als foto's plaats van een locatie, en net als mijn andere Urbex collega's moet ik je teleurstellen. Wij tonen de foto's wel maar delen de locaties niet mee. Als je wat zoekt op google dan kom je er wel uit, heb ik in het begin ook moeten doen.
                  Groeten
                  A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
                  Nikon stuff

Comment

Waar is dat bad gebleven?

seppuku.

Comment

Thx Jo :-)

T.
                      Nikon stuff rocks :-)

Comment

Als we dan toch of-topic bezig zijn
                        Da bad is gepikt omdat iemand anders het getrokken had en erbij had gezet in welk kasteel het stond.
                        (maar ik ben er zeker van dat het anders ook gepikt zou zijn , **** does happen: mensen zijn helaas maar mensen)

Jo.
                        A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
                        Nikon stuff

Comment

De locatie is helemaal niet geheim hoor, het kasteel is daar, en iedereen kan daar komen, maar ik ga gewoon niet zeggen waar het precies ligt.
                          Voor ik met dit soort fotografie begon vond ik het ook maar flauw, maar nu begrijp ik dat volledig.
                          We willen gewoon voorkomen dat zulke locaties een toeristisch oord gaat worden waar iedereen zijn ding kan doen. Je zou er van verschieten hoeveel mensen het leuk vinden om dingen te vernielen of dingen mee nemen die gewoon daar op die plaats horen te blijven.
                          Het is net aan de hand van die kleine dingen en wat opzoekwerk dat je makkelijk zelf wel kan achterhalen waar dat kasteel ligt, zonder dat de locatie op een schoteltje geserveerd moet worden
                          Groeten

Oorspronkelijk geplaatst door jwllms Bekijk bericht
                          Als je niet wil dat het geweten is waar ze getrokken zijn zet ze dan niet in een directory die 'mesen' noemt.

Jo.
                          StijnDeGrauwe.be

Comment

Al zijn je bewerkingen soms extreem toch vind ik ze heel geslaagd
                            The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Ach, die badkuip duikt wel weer ergens in het kasteel op.
                              Die is op vele plaatsen in het kasteel gefotografeerd.
                              Ik kan mij niet voorstellen dat men met die kuip het park is uitgewandeld

Loactie ? Google eens wat op mesen, dan heb je het zo gevonden
                              Website : www.alextimmermans.com
                              Collodion weblog : http://collodion-art.blogspot.com/
                              Collodion movie : http://www.youtube.com/watch?v=mzCCjlubQ2o

Comment

Working...
                              X