Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[URBAN] Verlaten Kasteel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: [URBAN] Verlaten Kasteel

Geef in je routeplanner in "Lede-station" dan kun je daar bij het station je auto parkeren en aan de overkant achter de muur ligt een park waar het kasteel is.
    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
      Geef in je routeplanner in "Lede-station" dan kun je daar bij het station je auto parkeren en aan de overkant achter de muur ligt een park waar het kasteel is.
      Proficiat
      Maar probeer dat nu volgende keer gewoon eens te doen via Pm, dan is iedereen gelukkig
      En nu terug on topic.
      Voor de mensen die dan toch de moeite deden om het over de foto's te hebben, bedankt
      StijnDeGrauwe.be

Comment

Foto 1 & 2 vind ik buitengewoon, ook al zijn ze bewerkt, zeg maar gewoon ontwikkeld! Shoppen klinkt zo denigrerend en het is een van de moeilijkste dingen binnen de digitale fotografie.
        Een foto is slechts een deel van een seconde

Een grote 4kante kist en een olifant om het apparaat te torsen......

Comment

Het zou wel leuk zijn dat je foto's dan ook te zien zijn...
          Momenteel zie ik niet veel, en ook je urban deel op de site ligt plat....

Trouwens, de badkuip, staat net buiten de gang nu, enkele meters verder dus
          Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

sorry.
            Heb as mijn website verhuisd van hosting, dus daarmee is alles eve, offline geweest.
            Zou nu terug in orde moeten zijn...
            Groeten Stijn
            StijnDeGrauwe.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Darth_Stijn Bekijk bericht
              De locatie is helemaal niet geheim hoor, het kasteel is daar, en iedereen kan daar komen, maar ik ga gewoon niet zeggen waar het precies ligt.
              Voor ik met dit soort fotografie begon vond ik het ook maar flauw, maar nu begrijp ik dat volledig.
              We willen gewoon voorkomen dat zulke locaties een toeristisch oord gaat worden waar iedereen zijn ding kan doen. Je zou er van verschieten hoeveel mensen het leuk vinden om dingen te vernielen of dingen mee nemen die gewoon daar op die plaats horen te blijven.
              Het is net aan de hand van die kleine dingen en wat opzoekwerk dat je makkelijk zelf wel kan achterhalen waar dat kasteel ligt, zonder dat de locatie op een schoteltje geserveerd moet worden
              Groeten
              Amen!
              Everybody has a dark side, you just have to find it!
              Papa, ik lijk steeds meer op jou!
              Fuji Finepix S5600

Comment

Moh ligt dat kasteel in Lede ? En ik maar rondrijden in Mesen
                www.fotofolio.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
                  Moh ligt dat kasteel in Lede ? En ik maar rondrijden in Mesen

Geloof me, als ik niet wat verder had gezocht was ik daar ook terrecht gekomen
                  StijnDeGrauwe.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Darth_Stijn Bekijk bericht
                    Proficiat
                    Maar probeer dat nu volgende keer gewoon eens te doen via Pm, dan is iedereen gelukkig
                    .. Stijn, ik had gemaild maar nog steeds niets gehoord.

Comment

Jan en alleman is er al geweest. Als je dit niet weet te vinden ben je lomp oftewel blind.
                      Op iedere forum is het al x-aantal keren naar boven gekomen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sthanny Bekijk bericht
                        Jan en alleman is er al geweest. Als je dit niet weet te vinden ben je lomp oftewel blind.
                        Ook weeral een zinvolle bijdrage tot deze thread.

Misschien is deze site informatiever.
                        BD0497BE : Nikon body + glas
                        www.RudyVerrijt.info

Comment

...inderdaad, Jan is er al een paar keer geweest, als je goed gelezen had dan kon je dat weten.
                          Maar toch bedankt voor je - wat anderen noemen - "lompe" reactie. (en ik ben het met die anderen eens)

Comment

Eigenlijk plaats ik mijn foto's hier niet zodat jullie een gezellig onderonsje kunnen hebben over waar de locatie nu precies is...
                            Kunnen we het dan nu gewoon weer over de foto's hebben?
                            Voor locaties moet je niet bij mij komen aankloppen,denk dat het www daar meer over kan zeggen dan ikzelf!
                            Groeten
                            StijnDeGrauwe.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
                              ...inderdaad, Jan is er al een paar keer geweest, als je goed gelezen had dan kon je dat weten.
                              Maar toch bedankt voor je - wat anderen noemen - "lompe" reactie. (en ik ben het met die anderen eens)
                              Neen neen, ik had het vooral over het feit dat er in het begin van het topic al onmiddelijk werd gevraagt waar het ligt zonder zelfs commentaar te geven op de foto's en daarna wordt er onmiddelijk drie keer een antwoord gegeven.

Comment

Neen neen, ik had het vooral over het feit dat er in het begin van het topic al onmiddelijk werd gevraagt waar het ligt zonder zelfs commentaar te geven op de foto's en daarna wordt er onmiddelijk drie keer een antwoord gegeven.
                                Telkens ik een foto post van een model in een verlaten pand krijg ik PM's & mails van mensen die enkel maar de locatie willen weten. Zelf posten ze géén comments op de foto's. ... dus dit is blijkbaar voor velen een normale zaak en als het even kan gaan ze dan ook met een model "mijn" concept nadoen

Ik vind deze foto's van Mesen niets vernieuwend, met uitzondering van het bad dat er niet meer staat
                                Maar door het het kleurgebruik hebben ze toch iets unieks en daardoor
                                www.fotofolio.be

Comment

Working...
                                X