Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

London

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• London

Hallo iedereen,

Ik heb lang geleden beloofd dat ik foto's zou plaatsen,
    maar nu pas vind ik dat m'n foto's het posten waard zijn.

Ben net terug van een trip naar London en zie hier: een aantal foto's.

Persoonlijk vind ik die van de subway het meest geslaagd.

Geniet ervan en sorry voor de vertraging

Kanter

PS: kan er iemand mij uitleggen ook hoe je een mooier logo kunt maken dan de mijne? Ik wil iets zichtbaar maar tegelijk doorschijnend zodat het de foto niet verstoord.
    Last edited by Kanter; 20 december 2007, 09:05.

Re: London

[MOD]

Kanter,

Het is de bedoeling dat de volledige foto hier zichtbaar is, niet het postzegelformaat, uiteraard rekening houdend met de maximale afmetingen en bestandsgroottes, zoals te lezen staat in het forumreglement.
    Ook mag je in Showcase slechts 3 foto's per topic plaatsen.

Gelieve je post aan te passen, zoniet dienen we de foto's te verwijderen.

seppuku.

[/MOD]

Comment

Voila,

Nu zou het in orde moeten zijn.

Hopelijk zijn ze deze keer niet te rechthoekig of zo

Comment

De 2de foto vind ik de beste van de 2
        Nikon materiaal

Comment

Kanter,

Probeer eens wat met je kleurbalans te spelen bij de tweede dan heb je mogelijk een topper.
          Betreft je sig; met welk programma werk je? Indien photoshop tal van mogelijkheden maar als je absoluut wil houden aan je bestaande sig kan je in ieder geval al de opacity van je logo verkleinen zodat dit minder prominent in beeld komt.
          Website: http://www.d-eye.be

Comment

De tweede absoluut een topper, maar de eerste is zeker ook niet mis!! Alleen jammer dat het een beetje overbelicht lijkt bij de ramen, maar voor de rest een hele mooie. Inderaad beide de moeite van het posten!!
            ViV - Mijn foto's

Comment

Thnx

En dat van die overbelichting: zag het jammer genoeg pas toen ik thuis kwam :s

Comment

tweede een heel mooie, de eerste nogal lastig met dat licht van boven en je had even aan die mensen kunnen vragen een stapje opzij te doen.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

ik vind de eerste ook alles behalve slecht. het is een beeld dat me bezig houdt, wel jammer dat de personen beneden afgesneden zijn (zeer moeilijk natuurlijk). Anders had je een topper voor mij
                  Steven

Comment

Ik vind de 2e ook de mooiste maar de 1e is zeker ook niet slecht!

Ik ben precies wel de enigste die zich afvraagt wat die gebogen lijn is op de eerste foto die vanonder in het midden begint en dan naar links kromt en stopt bij een vrouw/meisje haar hoofd? Ik dacht eerst aan een afsluiting (zo'n touw aan paaltjes), maar ik zie helemaal geen paaltjes
                    www.thefrostys.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sierganz
                      Ik vind de 2e ook de mooiste maar de 1e is zeker ook niet slecht!

Ik ben precies wel de enigste die zich afvraagt wat die gebogen lijn is op de eerste foto die vanonder in het midden begint en dan naar links kromt en stopt bij een vrouw/meisje haar hoofd? Ik dacht eerst aan een afsluiting (zo'n touw aan paaltjes), maar ik zie helemaal geen paaltjes
                      Goeie vraag

Dat is de staart van een dinosaurus

Comment

De eerste vind ik echt wel geweldig, is dit een HDR of is er een of andere speciale bewerking op toegepast ?
                        Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

Comment

2 vind ik prima, goed gezien en goed afgewerkt. Foto 1 is eveneens niet slecht maar "not my cup of tea"

Comment

Mooie foto's. De eerste is een prima plaatje, waar kleine niet in de hand te houden details wat jammer zijn (afgesneden mensen en de dino-staart). Goed gedaan en de belichting prima in balans gehouden (gelukkig geen HDR )
                            De tweede is ook een prima plaat. Leuk dat de machinist er goed herkenbaar op staat. Dat geeft dat kleine beetje menselijkheid aan de foto. Volgens mij issie wel een beetje scheefjes. Ik zou 'm wat draaien.
                            meer over mijn fotografie is te vinden op
                            http://www.nandoonline.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bingel
                              De eerste vind ik echt wel geweldig, is dit een HDR of is er een of andere speciale bewerking op toegepast ?
                              Nee hoor,

ik doe geen HDR's

en @ azhrarn en Stephan: thnx
                              Last edited by Kanter; 21 augustus 2006, 15:08.

Comment

Working...
                              X