Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Chateau Noisy

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Chateau Noisy

en niet alleen Tommy de zijne :-(
    Groetjes DD
    Fronstages

Comment

In dit geval kontakt opnemen met freewebs, z'n webspace wordt gesloten en de webeigenaar komt op een blacklist te staan...
      Mijn verbeelding ontdekt meer dan mijn ogen... beoog ik dan ook mijn verbeelding?

Gratis kijkplezier Coming soon

Comment

En die reageren niet echt...
        Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

dit is zoooo jammer
          Canon EOS 400D met Canon 50 1.8 II + Sigma 17-70 + gripje + Tokina 12-24 + Canon 75 - 300 III USM + 430EX
          http://www.suntronics.be Uw partner in zonne-energie!

Comment

Mooie opnamen, en ik ga voor de 2de.
            Bij de interieurs heb ik de indruk dat het "verval" dat we zien niet echt allemaal een natuurlijke oorzaak heeft: volgens mij is veel het gevolg van vandalisme.

Comment

Schitterend hoor..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kemizz Bekijk bericht
                Tommy , heb jij soms iets te maken met deze website ???
                zo niet , is iemand jouw fotos aan het stelen ...

http://www.freewebs.com/ghosthunters-gent/index.htm
                Gegroet iedereen op deze forum, bij deze wil ik mijn excuses aanbieden aan de eigenaar van deze foto’s en nog een aantal andere foto’s die op mijn website stonden.
                Deze heb ik niet gestolen maar werden mij toegestuurd per email. Het was niet mijn bedoeling om met de eer van een ander te gaan lopen en het was van mij zeer ondoordacht om foto’s op mijn site te zetten waar ik de originele oorsprong niet van kende ,ondanks ik het zeer mooie foto’s vind . Inmiddels heb ik alle fotos die niet zelf door mij genomen zijn van mijn site verwijdert . MVG , Ghosthunter
                Webs.com has been shut down on the 31st of August 2023. Find out what that means for your site and how to move it to another provider.

Comment

plaatjes zijn idd verdwenen, althans deze van lij toch.

Jammer te moeten vaststellen dat er toch redelijk veel misbruik gemaakt wordt op het web.

Grtz
                  T.
                  My flickr space

Comment

Als absolute beginner vind ik uw foto's zeer mooi.
                    In het jaar 1979 of 1980 zijn wij met de middenschool naar dit kasteel op bosklassen geweest. We hebben daar een week verbleven. Het kasteel was toen nog tiptop in orde en prachtig. Er was trouwens ook een druk bezocht museum in dit kasteel. Ook het domein rond het kasteel was om u tegen te zeggen. Ik heb met stijgende verbazing het verval van een ooit zo prachtig kasteel aanschouwd. Het zijn in feite triestige foto's...

Comment

hele bijzondere opnames hoor

Comment

Hallo,mooie foto's! Vooral die trap is knap in beeld gebracht.
                        Alleen kan ik je vertellen dat er al veel is om ver gesmeten door vandalen,storm,... Onder andere de mooie stenen leuningen van op jouw foto.

Het gebouw is nu echt aan het aftakelen. Van controle heb ik geen last gehad. Zo'n aardige 3 a 4 uur shots kunnen maken.

Maar het word steeds gevaarlijk. Rotte planken,balken,plafonds,enz. Ga er nooit alleen naar toe,een verkeerde beweging of stap is snel gemaakt.

Opmerkelijk was dat er 3 fotografen hun visitekaartje achterliet aan 1 van de vele schoolborden .

Het is een plezante locatie,even zoeken maar de moeite waard!

Oja! Mijn foto's vind je hier: http://www.flickr.com/photos/mavadam...7619735676562/

Enjoy!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi Bekijk bericht
                          Zeer mooie HDR opnames!!!!
                          Voorkeur voor de eerste opname!
                          voor mij ook de eerste
                          ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
                          *BD1034BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Van Damme M. Bekijk bericht
                            Hallo,mooie foto's!
                            Opmerkelijk was dat er 3 fotografen hun visitekaartje achterliet aan 1 van de vele schoolborden .
                            Toch niet op het bord in de kelder? lol

Comment

Wij zijn er ook geweest ,kijk maar op www.fritspix.nl daar meer urban.......
                              mijn webstie: http://www.henkspix.nl

Comment

De kunst is hier, het verval en tegelijkertijd de schoonheid in beeld brengen.
                                En dit is kunst.

Ik vind deze reeks prachtig. Die van Mr HDR nog niet bekeken.....

Comment

Working...
                                X