Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Erg mooi. De HDR toepassing is hier (nu vergelijk ik met de versies van Mr HDR) naar mijn persoonlijke mening perfect toegepast. Het geeft een erg mooi, reeel beeld dat een visitekaartje van een prachtig vervallen kasteel geeft.
Mijn complimenten
UE locaties niet openbaar vrijgeven om nog meer toerisme naar deze locaties uit te sluiten. Als je het echt wil weten ... dan kan je het wel vinden. Noisy is reeds meerdere malen vermeld op het net, dus ff googlen en je bent een stuk wijzen.
Er is wel degelijk controle, pick-up met een "toffe " meneer en 2 hondjes in zijn laadbak. Het is ook een plaats waar veel jagers rondlopen , getuige de massa's lege hulzen die er wijd verspreid liggen.
Erg mooi plaatjes. Ik vraag me alleen 1 ding af!!
Hoe kom je bij zulke lokaties? Zijn daar sites van met beschrijvingen?
Ik zoek namelijk ook dit soort lokaties. Ik woon wel in NL.
Comment