Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Mooie opnamen, en ik ga voor de 2de.
Bij de interieurs heb ik de indruk dat het "verval" dat we zien niet echt allemaal een natuurlijke oorzaak heeft: volgens mij is veel het gevolg van vandalisme.
Gegroet iedereen op deze forum, bij deze wil ik mijn excuses aanbieden aan de eigenaar van deze foto’s en nog een aantal andere foto’s die op mijn website stonden.
Deze heb ik niet gestolen maar werden mij toegestuurd per email. Het was niet mijn bedoeling om met de eer van een ander te gaan lopen en het was van mij zeer ondoordacht om foto’s op mijn site te zetten waar ik de originele oorsprong niet van kende ,ondanks ik het zeer mooie foto’s vind . Inmiddels heb ik alle fotos die niet zelf door mij genomen zijn van mijn site verwijdert . MVG , Ghosthunter
Als absolute beginner vind ik uw foto's zeer mooi.
In het jaar 1979 of 1980 zijn wij met de middenschool naar dit kasteel op bosklassen geweest. We hebben daar een week verbleven. Het kasteel was toen nog tiptop in orde en prachtig. Er was trouwens ook een druk bezocht museum in dit kasteel. Ook het domein rond het kasteel was om u tegen te zeggen. Ik heb met stijgende verbazing het verval van een ooit zo prachtig kasteel aanschouwd. Het zijn in feite triestige foto's...
Hallo,mooie foto's! Vooral die trap is knap in beeld gebracht.
Alleen kan ik je vertellen dat er al veel is om ver gesmeten door vandalen,storm,... Onder andere de mooie stenen leuningen van op jouw foto.
Het gebouw is nu echt aan het aftakelen. Van controle heb ik geen last gehad. Zo'n aardige 3 a 4 uur shots kunnen maken.
Maar het word steeds gevaarlijk. Rotte planken,balken,plafonds,enz. Ga er nooit alleen naar toe,een verkeerde beweging of stap is snel gemaakt.
Opmerkelijk was dat er 3 fotografen hun visitekaartje achterliet aan 1 van de vele schoolborden .
Het is een plezante locatie,even zoeken maar de moeite waard!
Comment