Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Foto 1. Vind ik zeer goed, mooi belicht en scherp.
Foto 2. Persoonlijk vind ik het rommelig, maar met even naar de foto te kijken stel ik me de vraag of je geen andere mogelijkheid had. Ik zie daar achteraan een spiegel (?) staan. Misschien had je met een ander standpunt of zo, daar iets mee kunnen doen, gesteld dat je tijd genoeg had om foto's te nemen.
Neen, deze kan me niet bekoren.
De eerste is super, misschien 1 stapje naar links nog (of rechts wat afcroppen), nu is het zo net net niet in het midden.
Tweede is niet super speciaal, maar is wel eens een leuke foto. Ik krijg er zo een claustrofobisch gevoel bij.. en dat moet ook zo zijn als je in de gevangenis zit.
Canon R | Leica Q EF 35mm F1.4 L | RF 50mm F1.2 L | EF 85mm F1.2 L | EF 135mm F2.0 L
Manfrotto statiefjes | Elinchrom, Canon en Yongnuo lichtjes[/COLOR]
Comment