Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HDR van Jameson's

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• HDR van Jameson's

HDR van Jameson's

Velen van jullie (om niet te zeggen iedereen) gaan de foto's 'ZWAAR' overgesatureerd vinden maar dat was de bedoeling. Het was nu eenmaal een kleurrijke bedoening met blauwe neon, oranje straatverlichting, warm hout en een hele boel spots met kleurfilters binnen

Re: HDR van Jameson's

Ik vind die oversaturatie best wel meevallen. Vooral de tweede vind ik echt goed.
    Canon EOS 300D, Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6, Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC, Sigma 70-300mm f/4-5.6 APO Macro Super II
    Mijn foto's

Comment

ga voor de eerste opname, van de tweede word ik een beetje nerveus.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Eerste vind ik heel goed. Wel spijtig da die auto er nog net op staat.
        palenta !!

Comment

Vind het gewoontjes geweldig Ga me ook eens verdiepen in iets wat ik tot vandaag niet eens kende

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door picasso
            Vind het gewoontjes geweldig Ga me ook eens verdiepen in iets wat ik tot vandaag niet eens kende
            Wordt dat de nieuwe rage HDR? mvg duindistel

Comment

Eerste is heel leuk! Kleuren zijn levendig, hoewel iets onnatuurlijk, maar dat schept een extra sfeer.

De schreeuwende kleuren in de 2de zijn echter het begin van hoofdpijn. Maar toch een leuke poging, spijtig dat het achteraan zo fel/té-gesatureerd is.

Maar die eerste is echt sjiek! Spijtig van die auto, mja niets aan te doen.
              Canon R | Leica Q
              EF 35mm F1.4 L | RF 50mm F1.2 L | EF 85mm F1.2 L | EF 135mm F2.0 L
              Manfrotto statiefjes | Elinchrom, Canon en Yongnuo lichtjes
              [/COLOR]

Comment

Ik krijg hier echt kiekenvel van zo mooi zeg Is dit ook vertrokken van verschillende belichtingen en hoeveel foto's?

Greetz, RonnyE

Comment

Thnx Ronny

De foto's bestaan uit 5 belichtingen telkens 2 stops ertussen.

Dirk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mr. HDR
                    Thnx Ronny

De foto's bestaan uit 5 belichtingen telkens 2 stops ertussen.

Dirk
                    De eerste is een perfecte hdr. Bij de tweede ga je net iets te ver met je tonemapping. En dan krijg je direct een dragan
                    Canon 5d mkII // 50mmL f1.2 // 16-35mmL mkII // 70-200mmL f4.0 // 100mmL f2.8 macro // 135mmL f2.0 // mpe-65mm Macro !

Comment

Nummer twee is er inderdaad wat over, en dat kan volgens mij niet de bedoeling zijn van HDR.
                      David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

Comment

Working...
                      X